Gdańsk, dnia 14.07.2016 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 3b/2016
Na zaprojektowanie oraz wykonanie próbnika rdzeniowego do pobierania miękkich osadów morskich
dla potrzeb Projektu
Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure”
(nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)
ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa : OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46
NIP 584-020-32-39
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest zbudowanie próbnika rdzeniowego do pobierania miękkich osadów morskich, który zostanie wykorzystany w środowiskowych badaniach naukowych w projekcie ‘Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure’, który jest finansowany z Polsko-Norweskiej Współpracy Badawczej.
Próbnik rdzeniowy ma zostać wykonany na wzór próbnika rdzeniowego, który znajduje się na liście sprzętu należącego do Instytutu Oceanografii, Wydziału Oceanografii i Geografii Uniwersytetu Gdańskiego (szkic w załączniku nr 1). Próbnik rdzeniowy ma zostać wykonany ze stali nierdzewnej, składać się z płetwy sterowej, zaczepów oraz metalowej rury, w której będzie istniała możliwość umieszczenia wewnętrznej rury wykonanej z materiału PCW. Dodatkowe parametry techniczne zostały przedstawione w załączonym schemacie. Sonda ma zostać wykonana według schematu z zachowaniem rozmiarów oraz parametrów technicznych tj:
- Wielkość próbnika (szerokość, długość)
- Masy próbnika
- Powierzchni poboru osadu
- Systemu zamykania oraz otwierania sondy
W przypadku pytań istnieje możliwość obejrzenia próbnika rdzeniowego w Instytucie Oceanografii po kontakcie telefonicznym z p. Marceliną Ziółkowską (58 523 68 59).
Podstawową zasadą rządzącą wykonaniem sondy rdzeniowej ma być jej odwzorowanie według rysunku technicznego oraz jej funkcjonalność. Wszystkie koszty zakupu materiałów użytych w celu wykonania sondy rdzeniowej są po stronie Wykonawcy.
Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 12 tygodni, liczonych od daty udzielania zamówienia.
WYMOGI FORMALNE:
Oferta powinna zawierać
1) Pełną nazwę oferenta oraz adres lub siedzibę.
2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).
3) Wycenę zamówienia:
Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
cenę netto ………………………………zł.
(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….
podatek VAT
(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….
cenę brutto ……………………………..zł.
(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….
Sposób i termin złożenia oferty
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: m.ziolkowska@ug.edu.pl, co2marine.project@gmail.com
Ofertę prosimy złożyć do dnia 21 lipca 2016
Osoba do kontaktu: Marcelina Ziółkowska, tel. 58 523 68 59
e-mail: m.ziolkowska@ug.edu.pl
Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron.
Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.
Gdańsk, dnia 08.07.2016 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 6a/2016
Zakup suwmiarki elektronicznej typu Mitutoyo
dla potrzeb Projektu
Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure”
(nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)
ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa : OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46
NIP 584-020-32-39
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia są 2 sztuki suwmiarki elektronicznej typu Mitutoyo model CD-15DCX
Parametry techniczne:
- Płaski głębokościomierz (dostępna również w wersji z okrągłym)
- Auto Power OFF (po 20 minutach bezczynności)
- Maks. prędkość suwaka: Nieograniczona
- Rozdzielczość: 0,01 mm
- Dokładność: +/-0,02 mm
- Wyświetlacz: LCD, wysokość znaków 9mm
- Czas życia baterii: ok. 20 000 godzin
- Dostawa w plastikowym etui z baterią i zakładowym świadectwem sprawdzenia
- Możliwość automatycznego zapisywania danych na komputerze przy użyciu kabla dedykowanego do narzędzi pomiarowych typu Mitutoyo
Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 30 lipca 2016 liczonych od udzielania zamówienia
WYMOGI FORMALNE:
Kryterium oceny: cena przedmiotu zamówienia
Oferta powinna zawierać
1) Pełną nazwę oferenta oraz adres lub siedzibę.
2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).
3) Wycenę zamówienia:
Lp. | Produkt | Cena netto za 1 sztukę | Cena brutto za 1 sztukę |
1. | Zakup suwmiarki elektronicznej | …… zł | ….. zł |
Sposób i termin złożenia oferty
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: m.ziolkowska@ug.edu.pl; co2marine.project@gmail.com
Ofertę prosimy złożyć do dnia 15 lipca 2016
Osoba do kontaktu: Marcelina Ziółkowska, tel. 58 523 68 59
e-mail: m.ziolkowska@ug.edu.pl; co2marine.project@gmail.com
Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron.
Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.
Gdańsk, dnia 05.07.2016 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 3a/2016
Na zaprojektowanie oraz wykonanie próbnika rdzeniowego do pobierania miękkich osadów morskich
dla potrzeb Projektu
Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure”
(nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)
ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa : OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46
NIP 584-020-32-39
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest zbudowanie próbnika rdzeniowego do pobierania miękkich osadów morskich, który zostanie wykorzystany w środowiskowych badaniach naukowych w projekcie ‘Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure’, który jest finansowany z Polsko-Norweskiej Współpracy Badawczej.
Próbnik rdzeniowy ma zostać wykonany na wzór próbnika rdzeniowego, który znajduje się na liście sprzętu należącego do Instytutu Oceanografii, Wydziału Oceanografii i Geografii Uniwersytetu Gdańskiego (szkic w załączniku nr 1). Próbnik rdzeniowy ma zostać wykonany ze stali nierdzewnej, składać się z płetwy sterowej, zaczepów oraz metalowej rury, w której będzie istniała możliwość umieszczenia wewnętrznej rury wykonanej z materiału PCW. Dodatkowe parametry techniczne zostały przedstawione w załączonym schemacie. Sonda ma zostać wykonana według schematu z zachowaniem rozmiarów oraz parametrów technicznych tj:
- Wielkość próbnika (szerokość, długość)
- Masy próbnika
- Powierzchni poboru osadu
- Systemu zamykania oraz otwierania sondy
W przypadku pytań istnieje możliwość obejrzenia próbnika rdzeniowego w Instytucie Oceanografii po kontakcie telefonicznym z p. Marceliną Ziółkowską (58 523 68 59).
Podstawową zasadą rządzącą wykonaniem sondy rdzeniowej ma być jej odwzorowanie według rysunku technicznego oraz jej funkcjonalność. Wszystkie koszty zakupu materiałów użytych w celu wykonania sondy rdzeniowej są po stronie Wykonawcy.
Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 12 tygodni, liczonych od daty udzielania zamówienia.
WYMOGI FORMALNE:
Oferta powinna zawierać
1) Pełną nazwę oferenta oraz adres lub siedzibę.
2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).
3) Wycenę zamówienia:
Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
cenę netto ………………………………zł.
(słownie)………………………………………………………………………………………………………………..
podatek VAT
(słownie)………………………………………………………………………………………………………………..
cenę brutto ……………………………..zł.
(słownie)………………………………………………………………………………………………………………..
Sposób i termin złożenia oferty
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: m.ziolkowska@ug.edu.pl, co2marine.project@gmail.com
Ofertę prosimy złożyć do dnia 12 lipca 2016
Osoba do kontaktu: Marcelina Ziółkowska, tel. 58 523 68 59
e-mail: m.ziolkowska@ug.edu.pl
Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron.
Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.
Gdańsk, dnia 13.06.2016 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 6/2016
Zakup suwmiarki elektronicznej typu Mitutoyo
dla potrzeb Projektu
Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure”
(nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)
ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa : OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46
NIP 584-020-32-39
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia są dwie sztuki suwmiarki elektronicznej typu Mitutoyo model CD-15DCX
Parametry techniczne:
- Płaski głębokościomierz (dostępna również w wersji z okrągłym)
- Auto Power OFF (po 20 minutach bezczynności)
- Maks. prędkość suwaka: Nieograniczona
- Rozdzielczość: 0,01 mm
- Dokładność: +/-0,02 mm
- Wyświetlacz: LCD, wysokość znaków 9mm
- Czas życia baterii: ok. 20 000 godzin
- Dostawa w plastikowym etui z baterią i zakładowym świadectwem sprawdzenia
- Możliwość automatycznego zapisywania danych na komputerze przy użyciu kabla dedykowanego do narzędzi pomiarowych typu Mitutoyo
Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 10 lipca 2016 liczonych od udzielania zamówienia
WYMOGI FORMALNE:
Oferta powinna zawierać
1) Pełną nazwę oferenta oraz adres lub siedzibę.
2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).
3) Wycenę zamówienia:
Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
cenę netto ………………………………zł.
(słownie)………………………………………………………………………………………………………………..
podatek VAT
(słownie)………………………………………………………………………………………………………………..
cenę brutto ……………………………..zł.
(słownie)………………………………………………………………………………………………………………..
Sposób i termin złożenia oferty
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: marcelina.ziolkowska@ug.edu.pl; co2marine.project@gmail.com
Ofertę prosimy złożyć do dnia 20 czerwca 2016
Osoba do kontaktu: Marcelina Ziółkowska, tel. 58 523 68 59
e-mail: marcelina.ziolkowska@ug.edu.pl; co2marine.project@gmail.com
Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron.
Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.
Gdańsk, dnia 05.07.2016 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 5a/2016
Zakup materiałów do badań histologicznych
dla potrzeb Projektu
Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure”
(nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)
ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa : OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46
NIP 584-020-32-39
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów zużywalnych:
– Szkiełka nakrywkowe, 20×20 mm; 1000 szt.
– Szkiełka nakrywkowe, 24×60 mm; 1000 szt.
– Szkiełka nakrywkowe, 24×32 mm; 1000 szt.
– Standardowa kasetka histopatologiczna z łamanym wieczkiem, 64 prostokątne otwory, do tkanek powyżej 2 mm grubości; 5x 1000 szt. (różne warianty kolorystyczne)
– Kasetka biopsyjna do bardzo drobnego materiału z zamykanym wieczkiem na zawias typu MICRO-TWIN; 1500 szt.
– Kasetka biopsyjna do bardzo drobnego materiału, z oddzielnym wieczkiem podzielonym na komory wewnętrzne pokryte nylonową siatką; 150 szt.
– Marker do pisania na powierzchniach plastikowych i szklanych, odporny na odczynniki chemiczne; 3 szt.
– Marker odporny na rozpuszczalniki; czarny; 3 szt.
– Tusz do histologii typu CDI’s Tissue Marking Dyes z wkraplaczem, objętość 60 ml; 7 różnych kolorów x1 szt.
– Tusze do histologii typu CDI z precyzyjnym aplikatorem do nanoszenia na drobne tkanki, 7 różnych kolorów (3 ml) x 1 szt.
– Utrwalacz do tuszy w butelce z atomizerem; 1 szt.
– Utrwalacz materiałów cytologicznych; 3x 200 ml
– Szybkoschnący klej do ręcznego zaklejania preparatów histologicznych szkiełkami nakrywkowymi; 2x 500 ml
– UNYHOL zamiennik acetonu oraz bezwodnego alkoholu etylowego w następujących procedurach histopatologicznych; 4x 2,5 L
– Odwapniacz będący mieszaniną dwóch kwasów ze stabilizatorem kwasowości; 500 ml
– Eozyna w roztworze wodnym do barwień standardowych; 3x 1 L
– Hematoksylina Harris’a – wysokie stężenie barwnika; 3x 1 L
– Zestaw diagnostyczny Alcian Blue pH 2,5; 2x 200 testów
– Zestaw diagnostyczny Alcian Blue P.A.S pH 2,5; 2x 200 testów
– Masson Trichrome z błękitem anilinowym; 100 testów
– Masson Fontana; 2x 100 testów
– May Grunwald Giemsa; 100 testów
– Barwiacz z tworzywa TPX, pionowy z przykrywką o pojemności 8 lub 16 szkiełek; 5 szt.
– Zestaw do barwienia 12-stanowiskowy (stelaż, 12 pojemników, koszyk na 25 szkiełek); 2 szt.
– Koszyk na 25 szkiełek kompatybilny z zestawami do barwienia; 5 szt.
– Komora wilgotna o wymiarach 320 x 260 x 110 mm, do przeprowadzania analiz immunohistochemicznych oraz dodatkowych wybarwień, z regulowaną podstawą i możliwością nachylenia; 1 szt.
– Uchwyt do wykorzystywania zużytych żyletek mikrotomowych, dł. całkowita – 217 mm, dł. ostrza – 80 mm
– Taca polistyrenowa do transportu świeżych preparatów mikroskopowych z miejscem na 20 szkiełek; 5 szt.
– Pudełka do przechowywania i transportu preparatów mikroskopowych (pojemność 100 szkiełek) wykonane z PP, wyściełane wkładką korkową i wyposażone w kartę do opisu; 10 szt. (każde 2 szt. w jednym kolorze)
– Pojemnik wykonany z PS na 25 szkiełek mikroskopowych; 15 szt.
Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 30 lipca 2016 liczonych od udzielania zamówienia
WYMOGI FORMALNE:
Oferta powinna zawierać
1) Pełną nazwę oferenta oraz adres lub siedzibę.
2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).
3) Wycenę zamówienia:
Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
cenę netto ………………………………zł.
(słownie)………………………………………………………………………………………………………………..
podatek VAT
(słownie)………………………………………………………………………………………………………………..
cenę brutto ……………………………..zł.
(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….
Sposób i termin złożenia oferty
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: justyna.swiezak@ug.edu.pl; co2marine.project@gmail.com
Ofertę prosimy złożyć do dnia 15 lipca 2016
Osoba do kontaktu: Justyna Świeżak , tel. 58 523 68 59
e-mail: justyna.swiezak@ug.edu.pl; co2marine.project@gmail.com
Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron.
Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.
Gdańsk, dnia 09.06.2016 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 5/2016
Zakup materiałów do badań histologicznych
dla potrzeb Projektu
Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure”
(nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)
ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa : OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46
NIP 584-020-32-39
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów zużywalnych:
– Szkiełka nakrywkowe, 20×20 mm; 1000 szt.
– Szkiełka nakrywkowe, 24×60 mm; 1000 szt.
– Szkiełka nakrywkowe, 24×32 mm; 1000 szt.
– Standardowa kasetka histopatologiczna z łamanym wieczkiem, 64 prostokątne otwory, do tkanek powyżej 2 mm grubości; 5x 1000 szt. (różne warianty kolorystyczne)
– Kasetka biopsyjna do bardzo drobnego materiału z zamykanym wieczkiem na zawias typu MICRO-TWIN; 1500 szt.
– Kasetka biopsyjna do bardzo drobnego materiału, z oddzielnym wieczkiem podzielonym na komory wewnętrzne pokryte nylonową siatką; 150 szt.
– Marker do pisania na powierzchniach plastikowych i szklanych, odporny na odczynniki chemiczne; 3 szt.
– Marker odporny na rozpuszczalniki; czarny; 3 szt.
– Tusz do histologii typu CDI’s Tissue Marking Dyes z wkraplaczem, objętość 60 ml; 7 różnych kolorów x1 szt.
– Tusze do histologii typu CDI z precyzyjnym aplikatorem do nanoszenia na drobne tkanki, 7 różnych kolorów (3 ml) x 1 szt.
– Utrwalacz do tuszy w butelce z atomizerem; 1 szt.
– Utrwalacz materiałów cytologicznych; 3x 200 ml
– Szybkoschnący klej do ręcznego zaklejania preparatów histologicznych szkiełkami nakrywkowymi; 2x 500 ml
– UNYHOL zamiennik acetonu oraz bezwodnego alkoholu etylowego w następujących procedurach histopatologicznych; 4x 2,5 L
– Odwapniacz będący mieszaniną dwóch kwasów ze stabilizatorem kwasowości; 500 ml
– Eozyna w roztworze wodnym do barwień standardowych; 3x 1 L
– Hematoksylina Harris’a – wysokie stężenie barwnika; 3x 1 L
– Zestaw diagnostyczny Alcian Blue pH 2,5; 2x 200 testów
– Zestaw diagnostyczny Alcian Blue P.A.S pH 2,5; 2x 200 testów
– Masson Trichrome z błękitem anilinowym; 100 testów
– Masson Fontana; 2x 100 testów
– May Grunwald Giemsa; 100 testów
– Barwiacz z tworzywa TPX, pionowy z przykrywką o pojemności 8 lub 16 szkiełek; 5 szt.
– Zestaw do barwienia 12-stanowiskowy (stelaż, 12 pojemników, koszyk na 25 szkiełek); 2 szt.
– Koszyk na 25 szkiełek kompatybilny z zestawami do barwienia; 5 szt.
– Komora wilgotna o wymiarach 320 x 260 x 110 mm, do przeprowadzania analiz immunohistochemicznych oraz dodatkowych wybarwień, z regulowaną podstawą i możliwością nachylenia; 1 szt.
– Uchwyt do wykorzystywania zużytych żyletek mikrotomowych, dł. całkowita – 217 mm, dł. ostrza – 80 mm
– Taca polistyrenowa do transportu świeżych preparatów mikroskopowych z miejscem na 20 szkiełek; 5 szt.
– Pudełka do przechowywania i transportu preparatów mikroskopowych (pojemność 100 szkiełek) wykonane z PP, wyściełane wkładką korkową i wyposażone w kartę do opisu; 10 szt. (każde 2 szt. w jednym kolorze)
– Pojemnik wykonany z PS na 25 szkiełek mikroskopowych; 15 szt.
Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 30 czerwca 2016 liczonych od udzielania zamówienia
WYMOGI FORMALNE:
Oferta powinna zawierać
1) Pełną nazwę oferenta oraz adres lub siedzibę.
2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).
3) Wycenę zamówienia:
Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
cenę netto ………………………………zł.
(słownie)………………………………………………………………………………………………………………..
podatek VAT
(słownie)………………………………………………………………………………………………………………..
cenę brutto ……………………………..zł.
(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….
Sposób i termin złożenia oferty
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: justyna.swiezak@ug.edu.pl; co2marine.project@gmail.com
Ofertę prosimy złożyć do dnia 16 czerwca 2016
Osoba do kontaktu: Justyna Świeżak , tel. 58 523 68 59
e-mail: justyna.swiezak@ug.edu.pl; co2marine.project@gmail.com
Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron.
Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.
Gdańsk, dnia 20.04.2016 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 4/2016
Zakup zestawu materiałów laboratoryjnych
dla potrzeb Projektu
Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure”
(nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)
ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa : OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46
NIP 584-020-32-39
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie:
- a) zestawu materiałów laboratoryjnych, w który w skład wchodzą:
- Probówki okrągłodenne 30 ml (95 mm x 24,8 mm), PP – 1500 szt., typu np. Sarstedt
- Korek neutralny 24,8 mm – 2000 szt., typu np. Sarstedt
- Butelki z szeroką szyją, kwadratowe, z nakrętką, 4000 ml – 10 szt., typu np. Bürkle
- Zlewka pomiarowa 500 ml z uchwytem (PP), skala pomiarowa tłoczona w kolorze niebieskim, z wylewem – 4 sztuki.
- Zlewka pomiarowa 1000 ml z uchwytem (PP), skala pomiarowa tłoczona w kolorze niebieskim, z wylewem – 2 sztuki.
Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 5 maja 2016 liczonych od udzielania zamówienia
WYMOGI FORMALNE:
Kryterium oceny: cena przedmiotu zamówienia
Oferta powinna zawierać
1) Pełną nazwę oferenta oraz adres lub siedzibę.
2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).
3) Wycenę zamówienia:
Lp. | Produkt | Cena netto za 1 sztukę | Cena brutto za 1 sztukę |
1. | Zakup zestawu materiałów laboratoryjnych | …… zł | ….. zł |
Razem za całe zamówienie oferuję cenę:
cenę netto ………………………………zł.
(słownie)………………………………………………………………………………………………………………
podatek VAT
(słownie)………………………………………………………………………………………………………………
cenę brutto ……………………………..zł.
Sposób i termin złożenia oferty
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: m.ziolkowska@ug.edu.pl
Ofertę prosimy złożyć do dnia 27 kwietnia 2016
Osoba do kontaktu: Dorota Pryputniewicz-Flis, tel. 58 523 68 41
e-mail: d.pryputniewicz@ug.edu.pl, co2marine.project@gmail.com
Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron.
Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.
Gdańsk, dnia 19.04.2016 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 3/2016
Na zaprojektowanie oraz wykonanie próbnika rdzeniowego do pobierania miękkich osadów morskich
dla potrzeb Projektu
Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure”
(nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)
ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa : OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46
NIP 584-020-32-39
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest zbudowanie próbnika rdzeniowego do pobierania miękkich osadów morskich, który zostanie wykorzystany w środowiskowych badaniach naukowych w projekcie ‘Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure’, który jest finansowany z Polsko-Norweskiej Współpracy Badawczej.
Próbnik rdzeniowy ma zostać wykonany na wzór próbnika rdzeniowego, który znajduje się na liście sprzętu należącego do Instytutu Oceanografii, Wydziału Oceanografii i Geografii Uniwersytetu Gdańskiego (szkic w załączniku nr 1). Próbnik rdzeniowy ma zostać wykonany ze stali nierdzewnej, składać się z płetwy sterowej, zaczepów oraz metalowej rury, w której będzie istniała możliwość umieszczenia wewnętrznej rury wykonanej z materiału PCW. Dodatkowe parametry techniczne zostały przedstawione w załączonym schemacie. Sonda ma zostać wykonana według schematu z zachowaniem rozmiarów oraz parametrów technicznych tj:
- Wielkość próbnika (szerokość, długość)
- Masy próbnika
- Powierzchni poboru osadu
- Systemu zamykania oraz otwierania sondy
W przypadku pytań istnieje możliwość obejrzenia próbnika rdzeniowego w Instytucie Oceanografii po kontakcie telefonicznym z p. Marceliną Ziółkowską (58 523 68 59).
Podstawową zasadą rządzącą wykonaniem sondy rdzeniowej ma być jej odwzorowanie według rysunku technicznego oraz jej funkcjonalność. Wszystkie koszty zakupu materiałów użytych w celu wykonania sondy rdzeniowej są po stronie Wykonawcy.
Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 12 tygodni, liczonych od daty udzielania zamówienia.
WYMOGI FORMALNE:
Oferta powinna zawierać
1) Pełną nazwę oferenta oraz adres lub siedzibę.
2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).
3) Wycenę zamówienia:
Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
cenę netto ………………………………zł.
(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….
podatek VAT
(słownie)………………………………………………………………………………………………………………
cenę brutto ……………………………..zł.
(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….
Sposób i termin złożenia oferty
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: m.ziolkowska@ug.edu.pl, co2marine.project@gmail.com
Ofertę prosimy złożyć do dnia 30 kwietnia 2016
Osoba do kontaktu: Marcelina Ziółkowska, tel. 58 523 68 59
e-mail: m.ziolkowska@ug.edu.pl
Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron.
Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.
Gdańsk, dnia 18.04.2016 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 2/2016
Zakup pojemników na próbki
Dla potrzeb Projektu
Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure”
(nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)
ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa : WYDZIAŁ OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46
NIP 584-020-32-39
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Pojemniki polipropylenowe transparentne z niecieknącą nakrętką (przeznaczone do przechowywania moczu) oraz standardową etykietą do zapisu, o pojemności 70 ml, wymiary 55 x 44 mm / 500 szt.
Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 30 kwietnia 2016 liczonych od udzielania zamówienia
WYMOGI FORMALNE:
Oferta powinna zawierać:
1) Pełną nazwę oferenta oraz adres lub siedzibę.
2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).
3) Wycenę zamówienia:
Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
cenę netto ………………………………zł.
(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….
podatek VAT
(słownie)………………………………………………………………………………………………………………
cenę brutto ……………………………..zł.
(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….
Sposób i termin złożenia oferty
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: co2marine.project@gmail.com
Ofertę prosimy złożyć do dnia 25 kwietnia 2016
Osoba do kontaktu: Justyna Świeżak, tel. 58 523 68 59
e-mail: justyna.swiezak@ug.edu.pl; co2marine.project@gmail.com
Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron.
Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.
Gdańsk, dnia 29.03.2016 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/2016
Zakup żyletek mikrotomowych typu Feather S35
dla potrzeb Projektu
Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure”
(nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)
ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa : OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46
NIP 584-020-32-39
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie 15 opakowań żyletek mikrotomowych typu Feather S35.
Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 20 kwietnia 2016 liczonych od udzielania zamówienia
WYMOGI FORMALNE:
Kryterium oceny: cena przedmiotu zamówienia
Oferta powinna zawierać
1) Pełną nazwę oferenta oraz adres lub siedzibę.
2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).
3) Wycenę zamówienia:
Lp. | Produkt | Cena netto za 1 sztukę | Cena brutto za 1 sztukę |
1. | Żyletki mikrotomowe typu Feather S35 | …… zł | ….. zł |
Razem za całe zamówienie oferuję cenę:
cenę netto ………………………………zł.
(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….
podatek VAT (słownie)……………………………………………………………………………………………………………….
cenę brutto ……………………………..zł.
Sposób i termin złożenia oferty
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: m.ziolkowska@ug.edu.pl, co2marina.project@gmail.com
Ofertę prosimy złożyć do dnia 5 kwietnia 2016
Osoba do kontaktu: Marcelina Ziółkowska, tel. 58 523 68 59
e-mail: m.ziolkowska@ug.edu.pl
Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron.
Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.
Gdańsk, dnia 03.11.2015 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 17/2015
Zakup zestawu materiałów laboratoryjnych
dla potrzeb Projektu
Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure”
(nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)
ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa : OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46
NIP 584-020-32-39
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie zestawu materiałów laboratoryjnych, w który w skład wchodzą:
- Roztwór buforowy kodowany kolorem, Duracal pH 4.01, dokładność nie gorsza niż ± 0,01/0,02, objętość 500 ml – 1 sztuka.
- Roztwór buforowy kodowany kolorem, Duracal pH 7.00, dokładność nie gorsza niż ±0,01/0.02, objętość 500 ml – 1 sztuka.
- Roztwór buforowy kodowany kolorem pH 9,18 (dokładność ± 0,010/25°C) – 1 sztuka.
- Filtry szklane typu Whatman GFF o średnicy 47 mm 100 sztuk w opakowaniu – 5 opakowań.
- Filtry szklane typu Whatman GFF o średnicy 25 mm 100 sztuk w opakowaniu – 2 opakowania.
- Dozownik butelkowy typu Seripettor, pojemność 0,2-2 ml do dozowania roztworów zasad, witamin, buforów – 1 sztuka.
- Dozownik butelkowy typu Seripettor pro, pojemność 0,2-2 ml do dozowania stężonych kwasów i zasad – 2 sztuki.
- Butle, gwint GL45 z nakręcaną zakrywką, PE-HD, bursztynowy (1000 ml) – 2 sztuki.
- Butle, gwint GL45 z nakręcaną zakrywką, PE-HD, bursztynowy (500 ml) – 2 sztuki.
- Butle do dozowników Dispensette, szkło sodowo-wapniowe, bursztynowe z zakrywką nakręcaną z PP (1000 ml) – 2 sztuki.
- Butle do dozowników Dispensette, szkło sodowo-wapniowe, bursztynowe z zakrywką nakręcaną z PP (500 ml) – 2 sztuki.
- Butle, szkło sodowo-wapniowe, jasny, 1000 ml, gwint GL 45 H – 2 sztuki.
- Butle, szkło sodowo-wapniowe, jasny, 500 ml, gwint GL 32 H – 2 sztuki.
- Butle, szkło sodowo-wapniowe, bursztynowy, 1000 ml, gwint GL 45 H – 2 sztuki.
- Butle, szkło sodowo-wapniowe, bursztynowy, 500 ml, gwint GL 32 H – 2 sztuki.
- Zakrywki zakręcane PP, gwint 32 H – 5 sztuk.
- Zakrywki zakręcane PP , gwint 45 H – 5 sztuk.
Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 10 grudnia 2015
WYMOGI FORMALNE:
Kryterium oceny: cena przedmiotu zamówienia
Oferta powinna zawierać
1) Pełną nazwę oferenta oraz adres lub siedzibę.
2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).
3) Wycenę zamówienia:
Lp. | Produkt | Cena netto za 1 sztukę | Cena brutto za 1 sztukę |
1. | Zakup zestawu odczynników chemicznych do analiz biologicznych | …… zł | ….. zł |
Razem za całe zamówienie oferuję cenę:
cenę netto ………………………………zł.
(słownie)………………………………………………………………………………………………………………..
podatek VAT
(słownie)………………………………………………………………………………………………………………..
cenę brutto ……………………………..zł.
Sposób i termin złożenia oferty
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: m.ziolkowska@ug.edu.pl, co2marine.project@gmail.com
Ofertę prosimy złożyć do dnia 10 listopada 2015
Osoba do kontaktu: Marcelina Ziółkowska, tel. 58 523 68 59
e-mail: m.ziolkowska@ug.edu.pl
Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron. Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.
Gdynia, dnia 28.10.2015 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 16/2015
Zakup specjalistycznych ubrań sztormowych
dla potrzeb Projektu
“Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure”
(nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)
ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa : WYDZIAŁ OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46
NIP: 584-020-32-39
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest zakup trzech kompletów specjalistycznych ubrań sztormowych typu offshore o następujących parametrach:
Kurtka:
– klejone szwy,
– wysoce wodoodporna, wiatroszczelna i oddychająca 2 warstwowa tkanina
– wzmocnienia na łokciach
– duże, wodoodporne kieszenie
– mankiety podwójne z regulacją na rzep
– wszyte taśmy odblaskowe
– wysoki, wygodny i dobrze chroniący przed wiatrem kołnierz z termicznym podszewką z polaru
– kaptur w jaskrawym kolorze, regulowany w trzech płaszczyznach, chowany w kołnierz,
– 2 kieszenie wewnętrzne
– kieszenie dolne zabezpieczone przed bryzgami wody klapami sztormowymi, wyściełane polarem
– dwustronny zamek błyskawiczny zabezpieczony podwójnymi klapami sztormowymi,
– regulacja dołu kurtki
Spodnie:
– wysoki krój
– zamek błyskawiczny zabezpieczony klapą sztormową
– szerokie regulowane elastyczne szelki ze wzmocnionymi szwami
– ucho z tyłu do zawieszania w czasie suszenia
– dwie dodatkowe kieszenie zabezpieczone klapą sztormową
– regulowany obwód w pasie
– elastyczny ściągacz pod pachami dla lepszego dopasowania
– regulowane mankiety nogawki spodni
– dodatkowa wstawka w kroku ułatwiająca poruszanie się
– wzmocnienia na kolanach i pośladkach
Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 30 listopada 2015 liczonych od udzielania zamówienia
KRYTERIA OCENY OFERTY:
Cena usługi (brutto): 100%
WYMOGI FORMALNE:
Oferta powinna zawierać
1) Pełną nazwę oferenta oraz adres lub siedzibę.
2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).
3) Wycenę zamówienia:
Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
cenę netto ………………………………zł.
(słownie)………………………………………………………………………………………………………………..
podatek VAT
(słownie)………………………………………………………………………………………………………………..
cenę brutto ……………………………..zł.
(słownie)………………………………………………………………………………………………………………..
4) Termin dostawy zamówienia
Sposób i termin złożenia oferty
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: m.ziolkowska@ug.edu.pl, co2marine.project@gmail.com
Ofertę prosimy złożyć do dnia 5 listopada 2015
Osoba do kontaktu: Marcelina Ziółkowska, tel. 58 523 68 59
e-mail:m.ziolkowska@ug.edu.pl
Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron.
Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 15/2015
Wykonanie projektu graficznego ulotki promocyjnej
dla potrzeb Projektu
“Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure”
(nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)
ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa : OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46
NIP: 584-020-32-39
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie projektu graficznego typu dwustronnej ulotki harmonijki o formacie 5xDL (wymiar 47.5 cm) w oparciu o materiały (kolorystykę, logotypy, grafikę) oraz z uwzględnieniem podręcznika wizualizacji dostarczonego przez Zamawiającego. Projekt graficzny ma być dostarczony w pliku produkcyjnym w krzywych (.ai /.eps) oraz w pliku png w rozdzielczości do wydruku (300 dpi) oraz do wyświetlenia online (92 dpi).
Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 15 listopada 2015 liczonych od udzielania zamówienia
KRYTERIA OCENY OFERTY:
Cena usługi (brutto): 100%
WYMOGI FORMALNE:
Oferta powinna zawierać
1) Pełną nazwę oferenta oraz adres lub siedzibę.
2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).
3) Wycenę zamówienia:
Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
cenę netto ………………………………zł.
(słownie)………………………………………………………………………………………………………………..
podatek VAT
(słownie)………………………………………………………………………………………………………………..
cenę brutto ……………………………..zł.
(słownie)………………………………………………………………………………………………………………..
4) Termin dostawy zamówienia
Sposób i termin złożenia oferty
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: m.ziolkowska@ug.edu.pl i co2marine.project@gmail.com
Ofertę prosimy złożyć do dnia 5 października 2015
Osoba do kontaktu: Marcelina Ziółkowska, tel. 58 523 68 59
e-mail:m.ziolkowska@ug.edu.pl
Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron.
Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.
Gdańsk, dnia 07/09/2015 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 10/2015
dotyczące wykonania usług badawczych i kierowniczych na potrzeby projektu
Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure”
(nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)
ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa : WYDZIAŁ OCANOGRAFII I GEOGRAFII, UNIWERSYTET GDAŃSKI
Adres : al. MARSZAŁKA PIŁSUDSKIEGO 46, 81-378 Gdynia
NIP: 584-020-32-39
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
73100000-3 Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe
Rodzaj zamówienia: usługa
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – zakres obowiązków (ilość h/mc):
- Stanowisko kierownika i naukowca w Pakiecie zadań 3 (WP3 „Ecological risk assessment of potential CO2 leakages) w projekcie zatytułowanym „Effects of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure” (akronim CO2MARINE, nr umowy Pol-Nor/236877/102/2014) w okresie od 15 września 2015 roku do 29 lutego 2016 roku)
(szczegółowe informacje o projekcie można znaleźć na stronie internetowej projektu: https://co2marine.ug.edu.pl)
- Miesięczny wymiar pracy: 78 godz.
Łączny wymiar godzin pracy: 6 miesięcy x 78 godz./m-c = 468.
- Zakres obowiązków na stanowisku kierownika pakietu:
– koordynacja merytoryczna i administracyjna realizacji zadań badawczych przewidzianych w Pakiecie zadań 3 projektu w porozumieniu partnerem polskim GUMED i partnerami norweskimi (m.in. przygotowanie planu zbioru materiału biologicznego do testowych i właściwych doświadczeń laboratoryjnych, przygotowanie planu analiz organizmów po ekspozycji, nadzór nad przygotowaniem laboratorium do analiz fizjologicznych, histologicznych i enzymatycznych w tym koordynacja zakupu odpowiednich odczynników, aparatury pomiarowej i materiałów laboratoryjnych, przygotowanie procedury zbioru i konserwacji organizmów żywych do analiz po doświadczeniach u partnera norweskiego)
– udział w rocznym spotkaniu uczestników projektu i spotkaniu Komitetu Sterującego
– przygotowanie raportu okresowego z realizacji zadań w Pakiecie zadań 3 za 2015 rok
– prowadzenie korespondencji z uczestnikami projektu CO2MARINE w zakresie przedmiotowym
– realizacja bieżących zadań zleconych przez koordynatora projektu CO2MARINE.
- Zakres obowiązków na stanowisku naukowca:
– udział w realizacji badań terenowych i laboratoryjnych przewidzianych w pakiecie WP3 projektu CO2MARINE
– pomoc w prowadzeniu doświadczeń ekspozycyjnych w Trondheim.
WYMAGANIA:
- a) stopień doktora w dziedzinie nauk o Ziemi, nauk biologicznych, farmaceutycznych lub biotechnologicznych
- b) doświadczenie w zakresie analiz enzymatycznych u bezkręgowców morskich
- c) praktyczna znajomość technik i metod badawczych wykorzystywanych w analizach enzymatycznych i biochemicznych organizmów morskich
- d) doświadczenie w kierowaniu projektami badawczymi
- e) doświadczenie w realizacji morskich badań terenowych.
ZAMAWIAJĄCY ZAPEWNIA:
– umowę zlecenie na czas określony – czas zatrudnienia: 6 miesięcy;
– dostęp do aparatury i odczynników;
– wsparcie merytoryczne zespołu projektowego;
– dostęp do Biura Projektu.
KRYTERIA OCENY OFERTY:
Cena usługi (brutto): 70%
Spełnienie wymagań określonych w punktach a) – e): 30%
WYMOGI FORMALNE:
Oferta powinna zawierać:
- CV kandydata/tki;
- Wycenę zamówienia wg załączonego formularza – Załącznik nr 1;
SPOSÓB I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: oceas@ug.edu.pl / co2marine.project@ug.edu.pl lub złożony w Instytucie Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego, ul. al. Marszałka Piłsudskiego 46, 81-378 Gdynia – pok. 456
Ofertę prosimy złożyć/wysłać do dnia 16 września 2015 r. do godz. 15:00.
Osoba do kontaktu: Adam Sokołowski, tel. 58 523 68 56
e mail: oceas@ug.edu.pl, co2marine.project@ug.edu.pl
Zamawiający informuje, że wynagrodzenie za wykonane usługi finansowane będzie ze środków projektu „Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure”, który jest współfinansowany/finansowany z funduszy norweskich w ramach Polsko-Norweskiej Współpracy Badawczej.
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego nr 10/2015– Wycena usług
…………………………………
Imię i nazwisko
…………………………………
Adres
…………………………………
Nr kontaktowy
Wycena usług badawczych
Po zapoznaniu się z zakresem obowiązków zawartych w zapytaniu ofertowym nr 10/2015 tj.:
Wyceniam wykonanie powyższych obowiązków w czasie określonym zapytaniem na kwotę:
– koszt miesięczny: …………………..zł brutto (słownie:……………………………zł)
– kosz całkowity: : …………………..zł brutto (słownie:……………………..………zł)
………………………………………………
Data i podpis
Gdańsk, dnia 08.09.2015 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 13/2015
Zakup zestawu akcesoriów laboratoryjnych
Dla potrzeb Projektu
Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure”
(nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)
ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa : OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46
NIP: 584-020-32-39
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
W skład zamówienia wchodzą:
- Pojemniki na próby PP 70 ml z żółtą nakrętką HDPE, 500 szt./op. – 1 opakowanie
- Fiolki szklane 20 ml z kapslem PE wys. 55 mm,200 szt./op. – 1 opakowanie
- Zlewki szklane wysokie z podziałką i wylewem 150 ml 95 x 54 mm – 50 szt.
- Pudełko ABS na preparaty na 100 szkiełek, z wkładem piankowym, niebieskie – 5 szt.
- Pudełko ABS na preparaty na 25 szkiełek, z wkładem piankowym, niebieskie – 5 szt.
Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 1 października 2015 liczonych od udzielania zamówienia.
KRYTERIA OCENY OFERTY:
Cena usługi (brutto): 100%
WYMOGI FORMALNE:
Oferta powinna zawierać
1) Pełną nazwę oferenta oraz adres lub siedzibę.
2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).
3) Wycenę zamówienia:
Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
cenę netto ………………………………zł.
(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….
podatek VAT
(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….
cenę brutto ……………………………..zł.
(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….
Sposób i termin złożenia oferty
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: m.ziolkowska@ug.edu.pl; co2marine.project@gmail.com
Ofertę prosimy złożyć do dnia 14 września 2015
Osoba do kontaktu: Marcelina Ziółkowska, tel. 58 523 68 59
e-mail:m.ziolkowska@ug.edu.pl
Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron. Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.
Gdańsk, dnia 08.09.2015 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 12/2015
Zakup pojemników wraz z zakrętkami do GP/ HPLC
Dla potrzeb Projektu
Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure”
(nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)
ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa : OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46
NIP: 584-020-32-39
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
W skład zamówienia wchodzą:
- Standardowe vialki ND8 zakręcane z wąską szyją do GC i HPLC, oranżowe szklane z polem do opisu i skalą o objętości 1,5 ml i wymiarach: 11,6×32 mm, 1000 szt.
- Zakrętki ND8 PP z septą do vialek z wąską szyją do GC i HPLC z otworem centralnym 5,5 mm, 45° shore A, z silikonem biały, PTFE czerwony, grubość 1,3 mm, 12x 100 szt
Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 1 października 2015 liczonych od udzielania zamówienia
KRYTERIA OCENY OFERTY:
Cena usługi (brutto): 100%
WYMOGI FORMALNE:
Oferta powinna zawierać
1) Pełną nazwę oferenta oraz adres lub siedzibę.
2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).
3) Wycenę zamówienia:
Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
cenę netto ………………………………zł.
(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….
podatek VAT
(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….
cenę brutto ……………………………..zł.
(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….
Sposób i termin złożenia oferty
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: m.ziolkowska@ug.edu.pl; co2marine.project@gmail.com
Ofertę prosimy złożyć do dnia 14 września 2015
Osoba do kontaktu: Marcelina Ziółkowska, tel. 58 523 68 59
e-mail: m.ziolkowska@ug.edu.pl
Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron. Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.
Gdańsk, dnia 08.09.2015 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 11/2015
Zakup zestawów do filtracji
Dla potrzeb Projektu
Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure”
(nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)
ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa : OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46
NIP: 584-020-32-39
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
W skład zamówienia wchodzą:
- Zestaw do filtracji próżniowej typu KIMBLE KONTES (1szt.) składające się z lejka filtracyjnego o pojemności 300 ml ze spieku szklanego o średnicy 47 mm
- Zestaw (2 szt.) składający się z kolby próżniowej typu KIMBLE KONTES (o pojemności 1 litr) z odłączanym króćce
Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 1 października 2015 liczonych od udzielania zamówienia
KRYTERIA OCENY OFERTY:
Cena usługi (brutto): 100%
WYMOGI FORMALNE:
Oferta powinna zawierać
1) Pełną nazwę oferenta oraz adres lub siedzibę.
2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).
3) Wycenę zamówienia:
Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
cenę netto ………………………………zł.
(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….
podatek VAT
(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….
cenę brutto ……………………………..zł.
(słownie)………………………………………………………………………………………………………………
Sposób i termin złożenia oferty
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: m.ziolkowska@ug.edu.pl; co2marine.project@gmail.com
Ofertę prosimy złożyć do dnia 14 września 2015
Osoba do kontaktu: Marcelina Ziółkowska, tel. 58 523 68 59
e-mail: m.ziolkowska@ug.edu.pl
Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron. Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.
Gdańsk, dnia 20.08.2015 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 8/2015
Zakup akcesoriów laboratoryjnych
Dla potrzeb Projektu
Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure”
(nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)
ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa : OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46
NIP 584-020-32-39
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest zestaw akcesoriów laboratoryjnych:
– Butelki laboratoryjne wykonane ze szkła borokrzemowego typu DURAN® z zakrętką o objętości 10ml (5 szt.), 50ml (5 szt.), 100ml (10 szt.), 250ml (5 szt.), 500ml (10 szt.), 750 ml (10 szt.), 1000ml (10 szt.);
– Statyw na probówki o pojemności 1,5 ml z pojemnikiem na lód (2 szt.);
– Statyw typu Pop-Up na probówki o objętości 15ml (3 szt.)
– Statyw typu Pop-Up na probówki o objętości 50ml (3 szt.)
– Statywy wielostronne na probówki o różnej objętości, od 0,5-50ml (3 szt.)
– Skrawki aluminiowe o średnicy 100mm (1000 szt.)
– Stożkowy szklany homogenizator tkankowy z teflonowym tłuczkiem, obj. 3 ml (3 szt.)
– Kuwety jednorazowe do pomiarów spektrofotometrycznych wykonane z tworzywa sztucznego, typ makro, grubość 10mm, obszar zastosowania od 340 nm (100 szt.)
– Lejek ze szkła borokrzemowego o średnicy 90mm (3 szt.)
Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 10 września 2015.
WYMOGI FORMALNE:
Oferta powinna zawierać
1) Pełną nazwę oferenta oraz adres lub siedzibę.
2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).
3) Wycenę zamówienia:
Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
cenę netto ………………………………zł.
(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….
podatek VAT
(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….
cenę brutto ……………………………..zł.
(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….
Sposób i termin złożenia oferty
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: justyna.swiezak@ug.edu.pl; co2marine.project@gmail.com
Ofertę prosimy złożyć do dnia 27 sierpnia 2015
Osoba do kontaktu: Justyna Świeżak, tel. 58 523 68 59
e-mail: justyna.swiezak@ug.edu.pl; co2marine.project@gmail.com
Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron.
Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.
Gdańsk, dnia 30.07.2015 r
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 7/2015
Zakup cylindrycznego dewara typu KGW-Isotherm
Dla potrzeb Projektu
Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure”
(nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)
ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa : OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46
NIP: 584-020-32-39
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Naczynie dewara typu KGW-Isotherm wykonane ze szkła boro-krzemowego 3.3, płaszcz ze stali nierdzewnej, o kształcie cylindrycznym, posiadające pokrywę z otworem o średnicy 2 mm (do przechowywania ciekłego azotu), klipsy sprężynowe do zamykania oraz aluminiowy uchwyt do przenoszenia. Pojemność robocza 3000 ml, współczynnik wyparowania ciekłego azotu <1,6 L/dzień. Odpowiada normie DIN 12492.
Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 20 sierpnia 2015 liczonych od udzielania zamówienia
WYMOGI FORMALNE:
Oferta powinna zawierać
1) Pełną nazwę oferenta oraz adres lub siedzibę.
2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).
3) Wycenę zamówienia:
Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
cenę netto ………………………………zł.
(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….
podatek VAT
(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….
cenę brutto ……………………………..zł.
(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….
Sposób i termin złożenia oferty
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: justyna.swiezak@ug.edu.pl; co2marine.project@gmail.com
Ofertę prosimy złożyć do dnia 6 sierpnia 2015
Osoba do kontaktu: Justyna Świeżak, tel. 58 523 68 59
e-mail: justyna.swiezak@ug.edu.pl; co2marine.project@gmail.com
Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron.
Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.
Gdańsk, dnia 13.05.2015 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 6/2015
Zakup membrany selektywnej do sondy LDO
dla potrzeb Projektu
Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure”
(nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)
ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa : OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46
NIP 584-020-32-39
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest zakup dwóch zestawów membran do sondy tlenowej YSI 5775
Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 20 sierpnia 2015 liczonych od udzielania zamówienia
WYMOGI FORMALNE:
Oferta powinna zawierać
1) Pełną nazwę oferenta oraz adres lub siedzibę.
2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).
3) Wycenę zamówienia:
Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
cenę netto ………………………………zł.
(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….
podatek VAT
(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….
cenę brutto ……………………………..zł.
(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….
Sposób i termin złożenia oferty
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: justyna.swiezak@ug.edu.pl; co2marine.project@gmail.com
Ofertę prosimy złożyć do dnia 20 maja 2015
Osoba do kontaktu: Justyna Świeżak , tel. 58 523 68 59
e-mail: justyna.swiezak@ug.edu.pl; co2marine.project@gmail.com
Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron.
Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.
Gdańsk, dnia 16.07.2015 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 4/2015
Zakup zestawu odczynników chemicznych do analiz biologicznych
dla potrzeb Projektu
Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure”
(nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)
ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa : OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46
NIP 584-020-32-39
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie:
a) zestawu odczynników chemicznych, w który w skład wchodzą:
- Formalina 36-38 % czda., pakowana w butelki o obj. 1l, ilość: 5szt.
- Ksylen mieszanka izomerów, pakowany w butelki o obj. 1l, ilość: 5 szt.
- Kwas nadchlorowy 70% czda., pakowany w butelki o obj. 1l, ilość: 2 szt.
- Kolchicyna (≥95%) proszek, pakowana po 1 g, ilość: 3 szt.
- Barwnik Giemsa (roztwór), pakowane po 0,5l; ilość: 3 szt.
- DPX mountant do histologii (slide mounting medium, lepkość 1200-1800 mPa.s w 20 °C), mikstura pakowana po 100 ml, ilość: 3 szt.
- Eozyna (roztwór),pakowane po 0,5 l, ilość : 3 szt.
- Parafina do histologii (temp. topnienie 56-56 °C), pakowana po 1 kg w plastikowe butelki, ilość: 5 szt.
Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 31 sierpnia 2015 liczonych od udzielania zamówienia
WYMOGI FORMALNE:
Kryterium oceny: cena przedmiotu zamówienia
Oferta powinna zawierać
1) Pełną nazwę oferenta oraz adres lub siedzibę.
2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).
3) Wycenę zamówienia:
Lp. |
Produkt |
Cena netto za 1 sztukę |
Cena brutto za 1 sztukę |
1. |
Zakup zestawu odczynników chemicznych do analiz biologicznych |
…… zł |
….. zł |
Razem za całe zamówienie oferuję cenę:
cenę netto ………………………………zł.
(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….
podatek VAT
(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….
cenę brutto ……………………………..zł.
Sposób i termin złożenia oferty
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: m.ziolkowska@ug.edu.pl
Ofertę prosimy złożyć do dnia 23 lipca 2015
Osoba do kontaktu: Marcelina Ziółkowska, tel. 58 523 68 59
e-mail: m.ziolkowska@ug.edu.pl
Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron.
Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.
Gdańsk, dnia 3.07.2015 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 3/2015
Zakup Kitu do oznaczania zawartości białek szokowych (1szt.)
dla potrzeb Projektu
Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure”
(nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)
ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa : OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46
NIP 584-020-32-39
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie:
a) 1 zestawu kiut do oznaczania zawartości białek szokowych (typu Pig Heat Shock 70kDa protein 1A ELISA Kit):
- ilość sztuk: 1;
- Detekcja białek HSP70 w zakresie 0,156ng/mL do 10,0 ng/mL
- Kit wraz z zestawem niezbędnych do przeprowadzenia analizy odczynników
- Płytka z 96 miejscami
Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 31 sierpnia 2015 liczonych od udzielania zamówienia
WYMOGI FORMALNE:
Kryterium oceny: cena przedmiotu zamówienia
Oferta powinna zawierać
1) Pełną nazwę oferenta oraz adres lub siedzibę.
2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).
3) Wycenę zamówienia:
Lp. |
Produkt |
Cena netto za 1 sztukę |
Cena brutto za 1 sztukę |
1. |
Kit do oznaczania zawartości białek szokowych typu Pig Heat Shock 70kDa protein 1A ELISA |
…… zł |
….. zł |
Razem za całe zamówienie oferuję cenę:
cenę netto ………………………………zł.
(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….
podatek VAT
(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….cenę brutto ……………………………..zł.
Sposób i termin złożenia oferty
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: m.ziolkowska@ug.edu.pl
Ofertę prosimy złożyć do dnia 13 lipca 2015
Osoba do kontaktu: Marcelina Ziółkowska, tel. 58 523 68 59
e-mail: m.ziolkowska@ug.edu.pl
Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron.
Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.
Gdańsk, dnia 17.02.2015 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 2/2015
Zakup membrany do elektrody
dla potrzeb Projekt
Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure”
(nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)
ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa : OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46
NIP 584-020-32-39
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest zakup membrany selektywnej do sondy LDO (1szt.) do mierników HQ10 i HQ2 z firmy Hach Lange
Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 23 marca 2015 liczonych od udzielania zamówienia
WYMOGI FORMALNE:
Oferta powinna zawierać
1) Pełną nazwę oferenta oraz adres lub siedzibę.
2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).
3) Wycenę zamówienia:
Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
cenę netto ………………………………zł.
(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….
podatek VAT
(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….
cenę brutto ……………………………..zł.
(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….
Sposób i termin złożenia oferty
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: m.ziolkowska@ug.edu.pl; co2marine.project@gmail.com
Ofertę prosimy złożyć do dnia 23 lutego 2015
Osoba do kontaktu: Marcelina Ziółkowska, tel. 58 523 68 59
e-mail: m.ziolkowska@ug.edu.pl; co2marine.project@gmail.com
Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron.
Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.
Gdańsk, dnia 17.02.2015 r
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/2015
Zakup elektrod do pomiaru temperatury i ph (razem 4 sztuki
dla potrzeb Projektu
Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure”
(nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)
ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa : OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46
NIP 584-020-32-39
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie:
a) Elektroda typu Mettler Toledo HA405-DXK-S8/120 do pomiaru ph w zakresie od 2 do 14 i temperatury od 0°C do 110°C z podłączeniem końcówki S8 (pG 13,5):
- ilość sztuk: 2;
- elektroda musi mieć małe wymagania w zakresie konserwacji w trudnych procesach przemysłowych
- elektroda musi posiadać czujnik odporny na wysokie ciśnienie, który będzie łatwy w obsłudze;
- sonda ma posiadać otwartą diafragę, która zapobiega zapychaniu się elektrody;
- sonda ma posiadać polimerowy elektrolit referencyjny, otwarte złącze, które umożliwiają doskonałe działanie elektrody w roztworach zawierających cząstki, rozpuszczalniki oraz tłuszcze;
- zasadowy odczyn szklanej membrany ma zapewniać stabilne i precyzyjne wskazania w trudnych warunkach procesowych;
b) Elektroda typu Mettler Toledo PT4805-DXK-S8/120 do pomiaru ph i dodatkowo temperatury w zakresie od 0°C do 80°Cz podłączeniem końcówki S8 (pG 13,5):
- ilość sztuk: 2;
- czujnik ma być odporny na wysokie ciśnienie i łatwy w obsłudze, aby dobrze sprawdzał się w agresywnych mediach procesów przemysłowych
- elektroda ma posiadać otwartą diafragmę zapobiegającą zapychaniu się oraz polimerowy elektrolit referencyjny, otwarte złącze, które umożliwiają doskonałe działanie elektrody w roztworach zawierających cząstki, rozpuszczalniki oraz tłuszcze;
- elektroda musi charakteryzować się największą dokładnością aby zapewnić szybkie i precyzyjne pomiary w wymagających analizach chemicznych.
Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 23 marca 2015 liczonych od udzielania zamówienia
WYMOGI FORMALNE:
Kryterium oceny: cena przedmiotu zamówienia
Oferta powinna zawierać
1) Pełną nazwę oferenta oraz adres lub siedzibę.
2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).
3) Wycenę zamówienia:
Lp. |
Produkt |
Cena netto za 1 sztukę |
Cena brutto za 1 sztukę |
1. |
Elektroda typu Mettler Toledo HA405-DXK-S8/120 do pomiaru ph w zakresie od 2 do 14 i temperatury od 0°C do 110°C z podłączeniem końcówki S8 (pG 13,5) |
…… zł |
….. zł |
2. |
Elektroda typu Mettler Toledo PT4805-DXK-S8/120 do pomiaru ph i dodatkowo temperatury w zakresie od 0°C do 80°C z podłączeniem końcówki S8 (pG 13,5) |
…… zł |
….. zł |
Razem za całe zamówienie oferuję cenę:
cenę netto ………………………………zł.
(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….
podatek VAT
(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….
cenę brutto ……………………………..zł.
Sposób i termin złożenia oferty
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: m.ziolkowska@ug.edu.pl
Ofertę prosimy złożyć do dnia 23 lutego 2015
Osoba do kontaktu: Marcelina Ziółkowska, tel. 58 523 68 59
e-mail: m.ziolkowska@ug.edu.pl
Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron.
Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.