This project is funded / co-funded from Norway Grants in the Polish-Norwegian Research Programme operated by the National Centre for Research and Development / Projekt jest finansowany/współfinansowany z funduszy norweskich w ramach Polsko-Norweskiej Współpracy Badawczej

Zapytania ofertowe

Gdańsk, dnia 14.07.2016 r.

 CO2MARINE logo

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 3b/2016

Na zaprojektowanie oraz wykonanie próbnika rdzeniowego do pobierania miękkich osadów morskich

dla potrzeb Projektu

Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure

 (nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)

ZAMAWIAJĄCY:

Nazwa : OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO

Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46

NIP 584-020-32-39

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest zbudowanie próbnika rdzeniowego do pobierania miękkich osadów morskich, który zostanie wykorzystany w środowiskowych badaniach naukowych w projekcie ‘Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure’, który jest finansowany z Polsko-Norweskiej Współpracy Badawczej.

Próbnik rdzeniowy ma zostać wykonany na wzór próbnika rdzeniowego, który znajduje się na liście sprzętu należącego do Instytutu Oceanografii, Wydziału Oceanografii i Geografii  Uniwersytetu Gdańskiego (szkic w załączniku nr 1). Próbnik rdzeniowy ma zostać wykonany ze stali nierdzewnej, składać się z płetwy sterowej, zaczepów oraz metalowej rury, w której będzie istniała możliwość umieszczenia wewnętrznej rury wykonanej z materiału PCW. Dodatkowe parametry techniczne zostały przedstawione w załączonym schemacie. Sonda ma zostać wykonana według schematu z zachowaniem rozmiarów oraz parametrów technicznych tj:

  1. Wielkość próbnika (szerokość, długość)
  2. Masy próbnika
  3. Powierzchni poboru osadu
  4. Systemu zamykania oraz otwierania sondy

W przypadku pytań istnieje możliwość obejrzenia próbnika rdzeniowego w Instytucie Oceanografii po kontakcie telefonicznym z p. Marceliną Ziółkowską (58 523 68 59).

Podstawową zasadą rządzącą wykonaniem sondy rdzeniowej ma być jej odwzorowanie według rysunku technicznego oraz jej funkcjonalność. Wszystkie koszty zakupu materiałów użytych w celu wykonania sondy rdzeniowej są po stronie Wykonawcy.

Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 12 tygodni, liczonych od daty udzielania zamówienia.

WYMOGI FORMALNE:

Oferta powinna zawierać

1) Pełną nazwę  oferenta oraz adres lub siedzibę.

2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).

3) Wycenę  zamówienia:

Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:

cenę netto ………………………………zł.

(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….

podatek VAT

(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….

cenę brutto ……………………………..zł.

(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….

Sposób i termin złożenia oferty

Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: m.ziolkowska@ug.edu.pl, co2marine.project@gmail.com

Ofertę prosimy złożyć do dnia 21 lipca 2016

Osoba do kontaktu: Marcelina Ziółkowska, tel. 58 523 68 59

e-mail: m.ziolkowska@ug.edu.pl

Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron.

Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.

1-17915

Gdańsk, dnia 08.07.2016 r.

 CO2MARINE logo

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 6a/2016

Zakup suwmiarki elektronicznej typu Mitutoyo

dla potrzeb Projektu

Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure

 (nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)

ZAMAWIAJĄCY:

Nazwa : OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO

Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46

NIP 584-020-32-39

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia są 2 sztuki suwmiarki elektronicznej typu Mitutoyo model CD-15DCX

Parametry techniczne:

  • Płaski głębokościomierz (dostępna również w wersji z okrągłym)
  • Auto Power OFF (po 20 minutach bezczynności)
  • Maks. prędkość suwaka: Nieograniczona
  • Rozdzielczość: 0,01 mm
  • Dokładność: +/-0,02 mm
  • Wyświetlacz: LCD, wysokość znaków 9mm
  • Czas życia baterii: ok. 20 000 godzin
  • Dostawa w plastikowym etui z baterią i zakładowym świadectwem sprawdzenia
  • Możliwość automatycznego zapisywania danych na komputerze przy użyciu kabla dedykowanego do narzędzi pomiarowych typu Mitutoyo

Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 30 lipca 2016 liczonych od udzielania zamówienia

WYMOGI FORMALNE:

Kryterium oceny: cena przedmiotu zamówienia

Oferta powinna zawierać

1) Pełną nazwę  oferenta oraz adres lub siedzibę.

2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).

3) Wycenę  zamówienia:

Lp. Produkt Cena netto za 1 sztukę Cena brutto za 1 sztukę
1. Zakup suwmiarki elektronicznej …… zł ….. zł

Sposób i termin złożenia oferty

Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: m.ziolkowska@ug.edu.pl; co2marine.project@gmail.com

Ofertę prosimy złożyć do dnia 15 lipca 2016

Osoba do kontaktu: Marcelina Ziółkowska, tel. 58 523 68 59

e-mail: m.ziolkowska@ug.edu.pl; co2marine.project@gmail.com

Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron.

Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.

1-17915

Gdańsk, dnia 05.07.2016 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 3a/2016

CO2MARINE logo

Na zaprojektowanie oraz wykonanie próbnika rdzeniowego do pobierania miękkich osadów morskich

dla potrzeb Projektu

Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure

 (nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)

ZAMAWIAJĄCY:

Nazwa : OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO

Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46

NIP 584-020-32-39

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest zbudowanie próbnika rdzeniowego do pobierania miękkich osadów morskich, który zostanie wykorzystany w środowiskowych badaniach naukowych w projekcie ‘Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure’, który jest finansowany z Polsko-Norweskiej Współpracy Badawczej.

Próbnik rdzeniowy ma zostać wykonany na wzór próbnika rdzeniowego, który znajduje się na liście sprzętu należącego do Instytutu Oceanografii, Wydziału Oceanografii i Geografii  Uniwersytetu Gdańskiego (szkic w załączniku nr 1). Próbnik rdzeniowy ma zostać wykonany ze stali nierdzewnej, składać się z płetwy sterowej, zaczepów oraz metalowej rury, w której będzie istniała możliwość umieszczenia wewnętrznej rury wykonanej z materiału PCW. Dodatkowe parametry techniczne zostały przedstawione w załączonym schemacie. Sonda ma zostać wykonana według schematu z zachowaniem rozmiarów oraz parametrów technicznych tj:

  1. Wielkość próbnika (szerokość, długość)
  2. Masy próbnika
  3. Powierzchni poboru osadu
  4. Systemu zamykania oraz otwierania sondy

W przypadku pytań istnieje możliwość obejrzenia próbnika rdzeniowego w Instytucie Oceanografii po kontakcie telefonicznym z p. Marceliną Ziółkowską (58 523 68 59).

Podstawową zasadą rządzącą wykonaniem sondy rdzeniowej ma być jej odwzorowanie według rysunku technicznego oraz jej funkcjonalność. Wszystkie koszty zakupu materiałów użytych w celu wykonania sondy rdzeniowej są po stronie Wykonawcy.

Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 12 tygodni, liczonych od daty udzielania zamówienia.

WYMOGI FORMALNE:

Oferta powinna zawierać

1) Pełną nazwę  oferenta oraz adres lub siedzibę.

2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).

3) Wycenę  zamówienia:

Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:

cenę netto ………………………………zł.

(słownie)………………………………………………………………………………………………………………..

podatek VAT

(słownie)………………………………………………………………………………………………………………..

cenę brutto ……………………………..zł.

(słownie)………………………………………………………………………………………………………………..

Sposób i termin złożenia oferty

Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: m.ziolkowska@ug.edu.pl, co2marine.project@gmail.com

Ofertę prosimy złożyć do dnia 12 lipca 2016

Osoba do kontaktu: Marcelina Ziółkowska, tel. 58 523 68 59

e-mail: m.ziolkowska@ug.edu.pl

Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron.

Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.

1-17915

Gdańsk, dnia 13.06.2016 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 6/2016

CO2MARINE logo

Zakup suwmiarki elektronicznej typu Mitutoyo

dla potrzeb Projektu

Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure

 (nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)

ZAMAWIAJĄCY:

Nazwa : OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO

Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46

NIP 584-020-32-39

 

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia są dwie sztuki suwmiarki elektronicznej typu Mitutoyo model CD-15DCX

Parametry techniczne:

  • Płaski głębokościomierz (dostępna również w wersji z okrągłym)
  • Auto Power OFF (po 20 minutach bezczynności)
  • Maks. prędkość suwaka: Nieograniczona
  • Rozdzielczość: 0,01 mm
  • Dokładność: +/-0,02 mm
  • Wyświetlacz: LCD, wysokość znaków 9mm
  • Czas życia baterii: ok. 20 000 godzin
  • Dostawa w plastikowym etui z baterią i zakładowym świadectwem sprawdzenia
  • Możliwość automatycznego zapisywania danych na komputerze przy użyciu kabla dedykowanego do narzędzi pomiarowych typu Mitutoyo

Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 10 lipca 2016 liczonych od udzielania zamówienia

WYMOGI FORMALNE:

Oferta powinna zawierać

1) Pełną nazwę  oferenta oraz adres lub siedzibę.

2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).

3) Wycenę  zamówienia:

Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:

cenę netto ………………………………zł.

(słownie)………………………………………………………………………………………………………………..

podatek VAT

(słownie)………………………………………………………………………………………………………………..

cenę brutto ……………………………..zł.

(słownie)………………………………………………………………………………………………………………..

Sposób i termin złożenia oferty

Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: marcelina.ziolkowska@ug.edu.pl; co2marine.project@gmail.com

Ofertę prosimy złożyć do dnia 20 czerwca 2016

Osoba do kontaktu: Marcelina Ziółkowska, tel. 58 523 68 59

e-mail: marcelina.ziolkowska@ug.edu.pl; co2marine.project@gmail.com

Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron.

Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.

1-17915

 

Gdańsk, dnia 05.07.2016 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 5a/2016

CO2MARINE logo

Zakup materiałów do badań histologicznych

dla potrzeb Projektu

Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure

 (nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)

ZAMAWIAJĄCY:

Nazwa : OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO

Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46

NIP 584-020-32-39

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów zużywalnych:

– Szkiełka nakrywkowe, 20×20 mm; 1000 szt.

– Szkiełka nakrywkowe, 24×60 mm; 1000 szt.

– Szkiełka nakrywkowe, 24×32 mm; 1000 szt.

– Standardowa kasetka histopatologiczna z łamanym wieczkiem, 64 prostokątne otwory, do  tkanek powyżej 2 mm grubości; 5x 1000 szt. (różne warianty kolorystyczne)

– Kasetka biopsyjna do bardzo drobnego materiału z zamykanym wieczkiem na zawias typu MICRO-TWIN; 1500 szt.

– Kasetka biopsyjna do bardzo drobnego materiału, z oddzielnym wieczkiem podzielonym na komory wewnętrzne pokryte nylonową siatką; 150 szt.

– Marker do pisania na powierzchniach plastikowych i szklanych, odporny na odczynniki chemiczne; 3 szt.

– Marker odporny na rozpuszczalniki; czarny; 3 szt.

– Tusz do histologii typu CDI’s Tissue Marking Dyes z wkraplaczem, objętość 60 ml; 7 różnych kolorów x1 szt.

– Tusze do histologii typu CDI z precyzyjnym aplikatorem do nanoszenia na drobne tkanki, 7 różnych kolorów (3 ml) x 1 szt.

– Utrwalacz do tuszy w butelce z atomizerem; 1 szt.

– Utrwalacz materiałów cytologicznych; 3x 200 ml

– Szybkoschnący klej do ręcznego zaklejania preparatów histologicznych szkiełkami nakrywkowymi; 2x 500 ml

– UNYHOL zamiennik acetonu oraz bezwodnego alkoholu etylowego w następujących procedurach histopatologicznych; 4x 2,5 L

– Odwapniacz będący mieszaniną dwóch kwasów ze stabilizatorem kwasowości; 500 ml

– Eozyna w roztworze wodnym do barwień standardowych; 3x 1 L

– Hematoksylina Harris’a – wysokie stężenie barwnika; 3x 1 L

– Zestaw diagnostyczny Alcian Blue pH 2,5; 2x 200 testów

– Zestaw diagnostyczny Alcian Blue P.A.S pH 2,5; 2x 200 testów

– Masson Trichrome z błękitem anilinowym; 100 testów

– Masson Fontana; 2x 100 testów

– May Grunwald Giemsa; 100 testów

– Barwiacz z tworzywa TPX, pionowy z przykrywką o pojemności 8 lub 16 szkiełek; 5 szt.

– Zestaw do barwienia 12-stanowiskowy (stelaż, 12 pojemników, koszyk na 25 szkiełek); 2 szt.

– Koszyk na 25 szkiełek kompatybilny z zestawami do barwienia; 5 szt.

– Komora wilgotna o wymiarach 320 x 260 x 110 mm, do przeprowadzania analiz immunohistochemicznych oraz dodatkowych wybarwień, z regulowaną podstawą i możliwością nachylenia; 1 szt.
– Uchwyt do wykorzystywania zużytych żyletek mikrotomowych, dł. całkowita – 217 mm, dł. ostrza – 80 mm

– Taca polistyrenowa do transportu świeżych preparatów mikroskopowych z miejscem na 20 szkiełek; 5 szt.

– Pudełka do przechowywania i transportu preparatów mikroskopowych (pojemność 100 szkiełek) wykonane z PP, wyściełane wkładką korkową i wyposażone w kartę do opisu; 10 szt. (każde 2 szt. w jednym kolorze)

– Pojemnik wykonany z PS na 25 szkiełek mikroskopowych; 15 szt.

Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 30 lipca 2016 liczonych od udzielania zamówienia

WYMOGI FORMALNE:

Oferta powinna zawierać

1) Pełną nazwę  oferenta oraz adres lub siedzibę.

2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).

3) Wycenę  zamówienia:

Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:

cenę netto ………………………………zł.

(słownie)………………………………………………………………………………………………………………..

podatek VAT

(słownie)………………………………………………………………………………………………………………..

cenę brutto ……………………………..zł.

(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….

Sposób i termin złożenia oferty

Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: justyna.swiezak@ug.edu.pl; co2marine.project@gmail.com

Ofertę prosimy złożyć do dnia 15 lipca 2016

Osoba do kontaktu: Justyna Świeżak , tel. 58 523 68 59

e-mail: justyna.swiezak@ug.edu.pl; co2marine.project@gmail.com

Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron.

Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.

1-17915

Gdańsk, dnia 09.06.2016 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 5/2016

CO2MARINE logo

Zakup materiałów do badań histologicznych

dla potrzeb Projektu

Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure

 (nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)

ZAMAWIAJĄCY:

Nazwa : OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO

Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46

NIP 584-020-32-39

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów zużywalnych:

– Szkiełka nakrywkowe, 20×20 mm; 1000 szt.

– Szkiełka nakrywkowe, 24×60 mm; 1000 szt.

– Szkiełka nakrywkowe, 24×32 mm; 1000 szt.

– Standardowa kasetka histopatologiczna z łamanym wieczkiem, 64 prostokątne otwory, do  tkanek powyżej 2 mm grubości; 5x 1000 szt. (różne warianty kolorystyczne)

– Kasetka biopsyjna do bardzo drobnego materiału z zamykanym wieczkiem na zawias typu MICRO-TWIN; 1500 szt.

– Kasetka biopsyjna do bardzo drobnego materiału, z oddzielnym wieczkiem podzielonym na komory wewnętrzne pokryte nylonową siatką; 150 szt.

– Marker do pisania na powierzchniach plastikowych i szklanych, odporny na odczynniki chemiczne; 3 szt.

– Marker odporny na rozpuszczalniki; czarny; 3 szt.

– Tusz do histologii typu CDI’s Tissue Marking Dyes z wkraplaczem, objętość 60 ml; 7 różnych kolorów x1 szt.

– Tusze do histologii typu CDI z precyzyjnym aplikatorem do nanoszenia na drobne tkanki, 7 różnych kolorów (3 ml) x 1 szt.

– Utrwalacz do tuszy w butelce z atomizerem; 1 szt.

– Utrwalacz materiałów cytologicznych; 3x 200 ml

– Szybkoschnący klej do ręcznego zaklejania preparatów histologicznych szkiełkami nakrywkowymi; 2x 500 ml

– UNYHOL zamiennik acetonu oraz bezwodnego alkoholu etylowego w następujących procedurach histopatologicznych; 4x 2,5 L

– Odwapniacz będący mieszaniną dwóch kwasów ze stabilizatorem kwasowości; 500 ml

– Eozyna w roztworze wodnym do barwień standardowych; 3x 1 L

– Hematoksylina Harris’a – wysokie stężenie barwnika; 3x 1 L

– Zestaw diagnostyczny Alcian Blue pH 2,5; 2x 200 testów

– Zestaw diagnostyczny Alcian Blue P.A.S pH 2,5; 2x 200 testów

– Masson Trichrome z błękitem anilinowym; 100 testów

– Masson Fontana; 2x 100 testów

– May Grunwald Giemsa; 100 testów

– Barwiacz z tworzywa TPX, pionowy z przykrywką o pojemności 8 lub 16 szkiełek; 5 szt.

– Zestaw do barwienia 12-stanowiskowy (stelaż, 12 pojemników, koszyk na 25 szkiełek); 2 szt.

– Koszyk na 25 szkiełek kompatybilny z zestawami do barwienia; 5 szt.

– Komora wilgotna o wymiarach 320 x 260 x 110 mm, do przeprowadzania analiz immunohistochemicznych oraz dodatkowych wybarwień, z regulowaną podstawą i możliwością nachylenia; 1 szt.
– Uchwyt do wykorzystywania zużytych żyletek mikrotomowych, dł. całkowita – 217 mm, dł. ostrza – 80 mm

– Taca polistyrenowa do transportu świeżych preparatów mikroskopowych z miejscem na 20 szkiełek; 5 szt.

– Pudełka do przechowywania i transportu preparatów mikroskopowych (pojemność 100 szkiełek) wykonane z PP, wyściełane wkładką korkową i wyposażone w kartę do opisu; 10 szt. (każde 2 szt. w jednym kolorze)

– Pojemnik wykonany z PS na 25 szkiełek mikroskopowych; 15 szt.

Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 30 czerwca 2016 liczonych od udzielania zamówienia

WYMOGI FORMALNE:

Oferta powinna zawierać

1) Pełną nazwę  oferenta oraz adres lub siedzibę.

2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).

3) Wycenę  zamówienia:

Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:

cenę netto ………………………………zł.

(słownie)………………………………………………………………………………………………………………..

podatek VAT

(słownie)………………………………………………………………………………………………………………..

cenę brutto ……………………………..zł.

(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….

Sposób i termin złożenia oferty

Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: justyna.swiezak@ug.edu.pl; co2marine.project@gmail.com

Ofertę prosimy złożyć do dnia 16 czerwca 2016

Osoba do kontaktu: Justyna Świeżak , tel. 58 523 68 59

e-mail: justyna.swiezak@ug.edu.pl; co2marine.project@gmail.com

Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron.

Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.

1-17915

 

Gdańsk, dnia 20.04.2016 r.

CO2MARINE logo

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 4/2016

Zakup zestawu materiałów laboratoryjnych

dla potrzeb Projektu

Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure

 (nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)

ZAMAWIAJĄCY:

Nazwa : OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO

Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46

NIP 584-020-32-39

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie:

  1. a) zestawu materiałów laboratoryjnych, w który w skład wchodzą:
  2. Probówki okrągłodenne 30 ml (95 mm x 24,8 mm), PP – 1500 szt., typu np. Sarstedt
  3. Korek neutralny 24,8 mm – 2000 szt., typu np. Sarstedt
  4. Butelki z szeroką szyją, kwadratowe, z nakrętką, 4000 ml – 10 szt., typu np. Bürkle
  5. Zlewka pomiarowa 500 ml z uchwytem (PP), skala pomiarowa tłoczona w kolorze niebieskim, z wylewem – 4 sztuki.
  6. Zlewka pomiarowa 1000 ml z uchwytem (PP), skala pomiarowa tłoczona w kolorze niebieskim, z wylewem – 2 sztuki.

Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 5 maja 2016  liczonych od udzielania zamówienia

WYMOGI FORMALNE:

Kryterium oceny: cena przedmiotu zamówienia

Oferta powinna zawierać

1) Pełną nazwę  oferenta oraz adres lub siedzibę.

2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).

3) Wycenę  zamówienia:

Lp. Produkt Cena netto za 1 sztukę Cena brutto za 1 sztukę
1. Zakup zestawu materiałów laboratoryjnych …… zł ….. zł

Razem za całe zamówienie oferuję cenę:

cenę netto ………………………………zł.

(słownie)………………………………………………………………………………………………………………

podatek VAT

(słownie)………………………………………………………………………………………………………………

cenę brutto ……………………………..zł.

Sposób i termin złożenia oferty

Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: m.ziolkowska@ug.edu.pl

Ofertę prosimy złożyć do dnia 27 kwietnia 2016

Osoba do kontaktu: Dorota Pryputniewicz-Flis, tel.  58 523 68 41

e-mail: d.pryputniewicz@ug.edu.pl, co2marine.project@gmail.com

Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron.

Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.

1-17915

Gdańsk, dnia 19.04.2016 r.

 

CO2MARINE logo

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 3/2016

Na zaprojektowanie oraz wykonanie próbnika rdzeniowego do pobierania miękkich osadów morskich

dla potrzeb Projektu

Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure

 (nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)

ZAMAWIAJĄCY:

Nazwa : OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO

Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46

NIP 584-020-32-39

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest zbudowanie próbnika rdzeniowego do pobierania miękkich osadów morskich, który zostanie wykorzystany w środowiskowych badaniach naukowych w projekcie ‘Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure’, który jest finansowany z Polsko-Norweskiej Współpracy Badawczej.

Próbnik rdzeniowy ma zostać wykonany na wzór próbnika rdzeniowego, który znajduje się na liście sprzętu należącego do Instytutu Oceanografii, Wydziału Oceanografii i Geografii  Uniwersytetu Gdańskiego (szkic w załączniku nr 1). Próbnik rdzeniowy ma zostać wykonany ze stali nierdzewnej, składać się z płetwy sterowej, zaczepów oraz metalowej rury, w której będzie istniała możliwość umieszczenia wewnętrznej rury wykonanej z materiału PCW. Dodatkowe parametry techniczne zostały przedstawione w załączonym schemacie. Sonda ma zostać wykonana według schematu z zachowaniem rozmiarów oraz parametrów technicznych tj:

  1. Wielkość próbnika (szerokość, długość)
  2. Masy próbnika
  3. Powierzchni poboru osadu
  4. Systemu zamykania oraz otwierania sondy

W przypadku pytań istnieje możliwość obejrzenia próbnika rdzeniowego w Instytucie Oceanografii po kontakcie telefonicznym z p. Marceliną Ziółkowską (58 523 68 59).

Podstawową zasadą rządzącą wykonaniem sondy rdzeniowej ma być jej odwzorowanie według rysunku technicznego oraz jej funkcjonalność. Wszystkie koszty zakupu materiałów użytych w celu wykonania sondy rdzeniowej są po stronie Wykonawcy.

Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 12 tygodni, liczonych od daty udzielania zamówienia.

WYMOGI FORMALNE:

Oferta powinna zawierać

1) Pełną nazwę  oferenta oraz adres lub siedzibę.

2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).

3) Wycenę  zamówienia:

Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:

cenę netto ………………………………zł.

(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….

podatek VAT

(słownie)………………………………………………………………………………………………………………

cenę brutto ……………………………..zł.

(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….

Sposób i termin złożenia oferty

Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: m.ziolkowska@ug.edu.pl, co2marine.project@gmail.com

Ofertę prosimy złożyć do dnia 30 kwietnia 2016

Osoba do kontaktu: Marcelina Ziółkowska, tel. 58 523 68 59

e-mail: m.ziolkowska@ug.edu.pl

Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron.

Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.

1-17915

Gdańsk, dnia 18.04.2016 r.

 CO2MARINE logo

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 2/2016

Zakup pojemników na próbki

Dla potrzeb Projektu

Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure

(nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)

ZAMAWIAJĄCY:

Nazwa : WYDZIAŁ OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO

Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46

NIP 584-020-32-39

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Pojemniki polipropylenowe transparentne z niecieknącą nakrętką (przeznaczone do przechowywania moczu) oraz standardową etykietą do zapisu, o pojemności 70 ml, wymiary 55 x 44 mm / 500 szt.

Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 30 kwietnia 2016 liczonych od udzielania zamówienia

WYMOGI FORMALNE:

Oferta powinna zawierać:

1) Pełną nazwę  oferenta oraz adres lub siedzibę.

2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).

3) Wycenę  zamówienia:

Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:

cenę netto ………………………………zł.

(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….

podatek VAT

(słownie)………………………………………………………………………………………………………………

cenę brutto ……………………………..zł.

(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….

Sposób i termin złożenia oferty

Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: co2marine.project@gmail.com

Ofertę prosimy złożyć do dnia 25 kwietnia 2016

Osoba do kontaktu: Justyna Świeżak, tel. 58 523 68 59

e-mail: justyna.swiezak@ug.edu.pl; co2marine.project@gmail.com

Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron.

Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.

1-17915

Gdańsk, dnia 29.03.2016 r.

 CO2MARINE logo

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/2016

Zakup żyletek mikrotomowych typu Feather S35

dla potrzeb Projektu

Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure

 (nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)

ZAMAWIAJĄCY:

Nazwa : OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO

Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46

NIP 584-020-32-39

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie 15 opakowań żyletek mikrotomowych typu Feather S35.

Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 20 kwietnia 2016 liczonych od udzielania zamówienia

WYMOGI FORMALNE:

Kryterium oceny: cena przedmiotu zamówienia

Oferta powinna zawierać

1) Pełną nazwę  oferenta oraz adres lub siedzibę.

2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).

3) Wycenę  zamówienia:

Lp. Produkt Cena netto za 1 sztukę Cena brutto za 1 sztukę
1. Żyletki mikrotomowe typu Feather S35 …… zł ….. zł

Razem za całe zamówienie oferuję cenę:

cenę netto ………………………………zł.

(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….

podatek VAT (słownie)……………………………………………………………………………………………………………….

cenę brutto ……………………………..zł.

Sposób i termin złożenia oferty

Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: m.ziolkowska@ug.edu.pl, co2marina.project@gmail.com

Ofertę prosimy złożyć do dnia 5 kwietnia 2016

Osoba do kontaktu: Marcelina Ziółkowska, tel. 58 523 68 59

e-mail: m.ziolkowska@ug.edu.pl

Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron.

Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.

1-17915

Gdańsk, dnia 03.11.2015 r.

 CO2MARINE logo

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 17/2015

Zakup zestawu materiałów laboratoryjnych

dla potrzeb Projektu

Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure

 (nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)

ZAMAWIAJĄCY:

Nazwa : OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO

Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46

NIP 584-020-32-39

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie zestawu materiałów laboratoryjnych, w który w skład wchodzą:

  1. Roztwór buforowy kodowany kolorem, Duracal pH 4.01, dokładność nie gorsza niż ± 0,01/0,02, objętość 500 ml – 1 sztuka.
  2. Roztwór buforowy kodowany kolorem, Duracal pH 7.00, dokładność nie gorsza niż ±0,01/0.02, objętość 500 ml – 1 sztuka.
  3. Roztwór buforowy kodowany kolorem pH 9,18 (dokładność ± 0,010/25°C) – 1 sztuka.
  4. Filtry szklane typu Whatman GFF o średnicy 47 mm 100 sztuk w opakowaniu – 5 opakowań.
  5. Filtry szklane typu Whatman GFF o średnicy 25 mm 100 sztuk w opakowaniu – 2 opakowania.
  6. Dozownik butelkowy typu Seripettor, pojemność 0,2-2 ml do dozowania roztworów zasad, witamin, buforów – 1 sztuka.
  7. Dozownik butelkowy typu Seripettor pro, pojemność 0,2-2 ml do dozowania stężonych kwasów i zasad – 2 sztuki.
  8. Butle, gwint GL45 z nakręcaną zakrywką, PE-HD, bursztynowy (1000 ml) – 2 sztuki.
  9. Butle, gwint GL45 z nakręcaną zakrywką, PE-HD, bursztynowy (500 ml) – 2 sztuki.
  10. Butle do dozowników Dispensette, szkło sodowo-wapniowe, bursztynowe z zakrywką nakręcaną z PP (1000 ml) – 2 sztuki.
  11. Butle do dozowników Dispensette, szkło sodowo-wapniowe, bursztynowe z zakrywką nakręcaną z PP (500 ml) – 2 sztuki.
  12. Butle, szkło sodowo-wapniowe, jasny, 1000 ml, gwint GL 45 H – 2 sztuki.
  13. Butle, szkło sodowo-wapniowe, jasny, 500 ml, gwint GL 32 H – 2 sztuki.
  14. Butle, szkło sodowo-wapniowe, bursztynowy, 1000 ml, gwint GL 45 H – 2 sztuki.
  15. Butle, szkło sodowo-wapniowe, bursztynowy, 500 ml, gwint GL 32 H – 2 sztuki.
  16. Zakrywki zakręcane PP, gwint 32 H – 5 sztuk.
  17. Zakrywki zakręcane PP , gwint 45 H – 5 sztuk.

Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 10 grudnia 2015 

WYMOGI FORMALNE:

Kryterium oceny: cena przedmiotu zamówienia

Oferta powinna zawierać

1) Pełną nazwę  oferenta oraz adres lub siedzibę.

2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).

3) Wycenę  zamówienia:

Lp. Produkt Cena netto za 1 sztukę Cena brutto za 1 sztukę
1. Zakup zestawu odczynników chemicznych do analiz biologicznych …… zł ….. zł

Razem za całe zamówienie oferuję cenę:

cenę netto ………………………………zł.

(słownie)………………………………………………………………………………………………………………..

podatek VAT

(słownie)………………………………………………………………………………………………………………..

cenę brutto ……………………………..zł.

Sposób i termin złożenia oferty

Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: m.ziolkowska@ug.edu.pl, co2marine.project@gmail.com

Ofertę prosimy złożyć do dnia 10 listopada 2015

Osoba do kontaktu: Marcelina Ziółkowska, tel. 58 523 68 59

e-mail: m.ziolkowska@ug.edu.pl

Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron. Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.

1-17915

Gdynia, dnia 28.10.2015 r.

 CO2MARINE logo

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 16/2015

Zakup specjalistycznych ubrań sztormowych

dla potrzeb Projektu

“Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure

(nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)

ZAMAWIAJĄCY:

Nazwa : WYDZIAŁ OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO

Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46

NIP: 584-020-32-39

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest zakup trzech kompletów specjalistycznych ubrań sztormowych typu offshore o następujących parametrach:

Kurtka:

– klejone szwy,

– wysoce wodoodporna, wiatroszczelna i oddychająca 2 warstwowa tkanina

– wzmocnienia na łokciach

– duże, wodoodporne kieszenie

– mankiety podwójne z regulacją na rzep

– wszyte taśmy odblaskowe

– wysoki, wygodny i dobrze chroniący przed wiatrem kołnierz z termicznym podszewką z polaru

– kaptur w jaskrawym kolorze, regulowany w trzech płaszczyznach, chowany w kołnierz,

– 2 kieszenie wewnętrzne

– kieszenie dolne zabezpieczone przed bryzgami wody klapami sztormowymi, wyściełane polarem

– dwustronny zamek błyskawiczny zabezpieczony podwójnymi klapami sztormowymi,

– regulacja dołu kurtki

Spodnie:

– wysoki krój

– zamek błyskawiczny zabezpieczony klapą sztormową

– szerokie regulowane elastyczne szelki ze wzmocnionymi szwami

– ucho z tyłu do zawieszania w czasie suszenia

– dwie dodatkowe kieszenie zabezpieczone klapą sztormową

– regulowany obwód w pasie

– elastyczny ściągacz pod pachami dla lepszego dopasowania

– regulowane mankiety nogawki spodni

– dodatkowa wstawka w kroku ułatwiająca poruszanie się

– wzmocnienia na kolanach i pośladkach

Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 30 listopada 2015 liczonych od udzielania zamówienia

KRYTERIA OCENY OFERTY:

Cena usługi (brutto):  100%

WYMOGI FORMALNE:

Oferta powinna zawierać

1) Pełną nazwę  oferenta oraz adres lub siedzibę.

2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).

3) Wycenę  zamówienia:

Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:

cenę netto ………………………………zł.

(słownie)………………………………………………………………………………………………………………..

podatek VAT

(słownie)………………………………………………………………………………………………………………..

cenę brutto ……………………………..zł.

(słownie)………………………………………………………………………………………………………………..

4) Termin dostawy zamówienia

Sposób i termin złożenia oferty

Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: m.ziolkowska@ug.edu.pl, co2marine.project@gmail.com

Ofertę prosimy złożyć do dnia 5 listopada 2015

Osoba do kontaktu: Marcelina Ziółkowska, tel. 58 523 68 59

e-mail:m.ziolkowska@ug.edu.pl

Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron.

Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.

1-17915

 

 Gdańsk, dnia 25.09.2015 rCO2MARINE logo

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 15/2015

Wykonanie projektu graficznego ulotki promocyjnej

 dla potrzeb Projektu

 “Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure

(nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)

ZAMAWIAJĄCY:

Nazwa : OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO

Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46

NIP: 584-020-32-39

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie projektu graficznego typu dwustronnej ulotki harmonijki o formacie 5xDL (wymiar 47.5 cm) w oparciu o materiały (kolorystykę, logotypy, grafikę) oraz z uwzględnieniem podręcznika wizualizacji dostarczonego przez Zamawiającego.  Projekt graficzny ma być dostarczony w pliku produkcyjnym w krzywych (.ai /.eps) oraz w pliku png w rozdzielczości do wydruku (300 dpi) oraz do wyświetlenia online (92 dpi).

Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 15 listopada 2015 liczonych od udzielania zamówienia

KRYTERIA OCENY OFERTY:

Cena usługi (brutto):  100%

WYMOGI FORMALNE:

Oferta powinna zawierać

1) Pełną nazwę  oferenta oraz adres lub siedzibę.

2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).

3) Wycenę  zamówienia:

Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:

cenę netto ………………………………zł.

(słownie)………………………………………………………………………………………………………………..

podatek VAT

(słownie)………………………………………………………………………………………………………………..

cenę brutto ……………………………..zł.

(słownie)………………………………………………………………………………………………………………..

4) Termin dostawy zamówienia

Sposób i termin złożenia oferty

Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: m.ziolkowska@ug.edu.pl i co2marine.project@gmail.com

Ofertę prosimy złożyć do dnia 5 października 2015

Osoba do kontaktu: Marcelina Ziółkowska, tel. 58 523 68 59

e-mail:m.ziolkowska@ug.edu.pl

Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron.

Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.

1-17915

Gdańsk, dnia 07/09/2015 r.

CO2MARINE logo

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 10/2015

dotyczące wykonania usług badawczych i kierowniczych na potrzeby projektu

Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure

 (nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)

ZAMAWIAJĄCY:

Nazwa : WYDZIAŁ OCANOGRAFII I GEOGRAFII, UNIWERSYTET GDAŃSKI

Adres : al. MARSZAŁKA PIŁSUDSKIEGO 46, 81-378 Gdynia

NIP: 584-020-32-39

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

73100000-3 Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe

Rodzaj zamówienia: usługa

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – zakres obowiązków (ilość h/mc):

  1. Stanowisko kierownika i naukowca w Pakiecie zadań 3 (WP3 „Ecological risk assessment of potential CO2 leakages) w projekcie zatytułowanym „Effects of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure” (akronim CO2MARINE, nr umowy Pol-Nor/236877/102/2014) w okresie od 15 września 2015 roku do 29 lutego 2016 roku)

(szczegółowe informacje o projekcie można znaleźć na stronie internetowej projektu: https://co2marine.ug.edu.pl)

  1. Miesięczny wymiar pracy: 78 godz.

Łączny wymiar godzin pracy: 6 miesięcy x 78 godz./m-c = 468.

  1. Zakres obowiązków na stanowisku kierownika pakietu:

– koordynacja merytoryczna i administracyjna realizacji zadań badawczych przewidzianych w Pakiecie zadań 3 projektu w porozumieniu partnerem polskim GUMED i partnerami norweskimi (m.in. przygotowanie planu zbioru materiału biologicznego do testowych i właściwych doświadczeń laboratoryjnych, przygotowanie planu analiz organizmów po ekspozycji, nadzór nad przygotowaniem laboratorium do analiz fizjologicznych, histologicznych i enzymatycznych w tym koordynacja zakupu odpowiednich odczynników, aparatury pomiarowej i materiałów laboratoryjnych, przygotowanie procedury zbioru i konserwacji organizmów żywych do analiz po doświadczeniach u partnera norweskiego)

– udział w rocznym spotkaniu uczestników projektu i spotkaniu Komitetu Sterującego

– przygotowanie raportu okresowego z realizacji zadań w Pakiecie zadań 3 za 2015 rok

– prowadzenie korespondencji z uczestnikami projektu CO2MARINE w zakresie przedmiotowym

– realizacja bieżących zadań zleconych przez koordynatora projektu CO2MARINE.

  1. Zakres obowiązków na stanowisku naukowca:
    – udział w realizacji badań terenowych i laboratoryjnych przewidzianych w pakiecie WP3 projektu CO2MARINE

– pomoc w prowadzeniu doświadczeń ekspozycyjnych w Trondheim.

WYMAGANIA:

  1. a) stopień doktora w dziedzinie nauk o Ziemi, nauk biologicznych, farmaceutycznych lub biotechnologicznych
  2. b) doświadczenie w zakresie analiz enzymatycznych u bezkręgowców morskich
  3. c) praktyczna znajomość technik i metod badawczych wykorzystywanych w analizach enzymatycznych i biochemicznych organizmów morskich
  4. d) doświadczenie w kierowaniu projektami badawczymi
  5. e) doświadczenie w realizacji morskich badań terenowych.

ZAMAWIAJĄCY ZAPEWNIA:

– umowę zlecenie na czas określony – czas zatrudnienia: 6 miesięcy;

– dostęp do aparatury i odczynników;

– wsparcie merytoryczne zespołu projektowego;

– dostęp do Biura Projektu.

KRYTERIA OCENY OFERTY:

Cena usługi (brutto):  70%

Spełnienie wymagań określonych w punktach a) – e): 30%

WYMOGI FORMALNE:

Oferta powinna zawierać:

  • CV kandydata/tki;
  • Wycenę zamówienia wg załączonego formularza – Załącznik nr 1;

SPOSÓB I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:

Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: oceas@ug.edu.pl / co2marine.project@ug.edu.pl lub złożony w Instytucie Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego, ul. al. Marszałka Piłsudskiego 46, 81-378 Gdynia – pok. 456

Ofertę prosimy złożyć/wysłać do dnia 16 września 2015 r. do godz. 15:00.

Osoba do kontaktu: Adam Sokołowski, tel. 58 523 68 56

e mail: oceas@ug.edu.pl, co2marine.project@ug.edu.pl

Zamawiający informuje, że wynagrodzenie za wykonane usługi finansowane będzie ze środków projektu „Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure”, który jest współfinansowany/finansowany z funduszy norweskich w ramach Polsko-Norweskiej Współpracy Badawczej.

Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego nr 10/2015– Wycena usług

…………………………………

Imię i nazwisko

…………………………………

Adres

…………………………………

Nr kontaktowy

Wycena usług badawczych

Po zapoznaniu się z zakresem obowiązków zawartych w zapytaniu ofertowym nr 10/2015 tj.:

Wyceniam wykonanie powyższych obowiązków w czasie określonym zapytaniem na kwotę:

– koszt miesięczny: …………………..zł brutto (słownie:……………………………zł)

– kosz całkowity: : …………………..zł brutto (słownie:……………………..………zł)

………………………………………………

Data i podpis

1-17915

 

Gdańsk, dnia 08.09.2015 r.

 CO2MARINE logo

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 13/2015

Zakup zestawu akcesoriów laboratoryjnych

Dla potrzeb Projektu

Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure

(nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)

ZAMAWIAJĄCY:

Nazwa : OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO

Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46

NIP: 584-020-32-39

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

W skład zamówienia wchodzą:

  1. Pojemniki na próby PP 70 ml z żółtą nakrętką HDPE, 500 szt./op. – 1 opakowanie
  2. Fiolki szklane 20 ml z kapslem PE wys. 55 mm,200 szt./op. – 1 opakowanie
  3. Zlewki szklane wysokie z podziałką i wylewem 150 ml 95 x 54 mm – 50 szt.
  4. Pudełko ABS na preparaty na 100 szkiełek, z wkładem piankowym, niebieskie – 5 szt.
  5. Pudełko ABS na preparaty na 25 szkiełek, z wkładem piankowym, niebieskie – 5 szt.

Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 1 października 2015 liczonych od udzielania zamówienia.

KRYTERIA OCENY OFERTY:

Cena usługi (brutto):  100%

WYMOGI FORMALNE:

Oferta powinna zawierać

1) Pełną nazwę  oferenta oraz adres lub siedzibę.

2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).

3) Wycenę  zamówienia:

Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:

cenę netto ………………………………zł.

(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….

podatek VAT

(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….

cenę brutto ……………………………..zł.

(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….

Sposób i termin złożenia oferty

Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: m.ziolkowska@ug.edu.pl; co2marine.project@gmail.com

Ofertę prosimy złożyć do dnia 14 września 2015

Osoba do kontaktu: Marcelina Ziółkowska, tel. 58 523 68 59

e-mail:m.ziolkowska@ug.edu.pl

Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron. Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.

1-17915

Gdańsk, dnia 08.09.2015 r.

CO2MARINE logo

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 12/2015

Zakup pojemników wraz z zakrętkami do GP/ HPLC

Dla potrzeb Projektu

Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure

(nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)

ZAMAWIAJĄCY:

Nazwa : OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO

Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46

NIP: 584-020-32-39

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

W skład zamówienia wchodzą:

  • Standardowe vialki ND8 zakręcane z wąską szyją do GC i HPLC, oranżowe szklane z polem do opisu i skalą o objętości 1,5 ml i wymiarach: 11,6×32 mm, 1000 szt.
  • Zakrętki ND8 PP z septą do vialek z wąską szyją do GC i HPLC z otworem centralnym 5,5 mm, 45° shore A, z silikonem biały, PTFE czerwony, grubość 1,3 mm, 12x 100 szt

Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 1 października 2015 liczonych od udzielania zamówienia

KRYTERIA OCENY OFERTY:

Cena usługi (brutto):  100%

WYMOGI FORMALNE:

Oferta powinna zawierać

1) Pełną nazwę  oferenta oraz adres lub siedzibę.

2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).

3) Wycenę  zamówienia:

Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:

cenę netto ………………………………zł.

(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….

podatek VAT

(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….

cenę brutto ……………………………..zł.

(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….

Sposób i termin złożenia oferty

Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: m.ziolkowska@ug.edu.pl; co2marine.project@gmail.com

Ofertę prosimy złożyć do dnia 14 września 2015

Osoba do kontaktu: Marcelina Ziółkowska, tel. 58 523 68 59

e-mail: m.ziolkowska@ug.edu.pl

Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron. Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.

1-17915

Gdańsk, dnia 08.09.2015 r.

CO2MARINE logo

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 11/2015

Zakup zestawów do filtracji

Dla potrzeb Projektu

Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure

(nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)

ZAMAWIAJĄCY:

Nazwa : OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO

Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46

NIP: 584-020-32-39

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

W skład zamówienia wchodzą:

  • Zestaw do filtracji próżniowej typu KIMBLE KONTES (1szt.) składające się z lejka filtracyjnego o pojemności 300 ml ze spieku szklanego o średnicy 47 mm
  • Zestaw (2 szt.) składający się z kolby próżniowej typu KIMBLE KONTES (o pojemności 1 litr) z odłączanym króćce

Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 1 października 2015 liczonych od udzielania zamówienia

KRYTERIA OCENY OFERTY:

Cena usługi (brutto):  100%

WYMOGI FORMALNE:

Oferta powinna zawierać

1) Pełną nazwę  oferenta oraz adres lub siedzibę.

2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).

3) Wycenę  zamówienia:

Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:

cenę netto ………………………………zł.

(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….

podatek VAT

(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….

cenę brutto ……………………………..zł.

(słownie)………………………………………………………………………………………………………………

Sposób i termin złożenia oferty

Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: m.ziolkowska@ug.edu.pl; co2marine.project@gmail.com

Ofertę prosimy złożyć do dnia 14 września 2015

Osoba do kontaktu: Marcelina Ziółkowska, tel. 58 523 68 59

e-mail: m.ziolkowska@ug.edu.pl

Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron. Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.

1-17915

Gdańsk, dnia 20.08.2015 r.

CO2MARINE logo

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 8/2015 

Zakup akcesoriów laboratoryjnych

Dla potrzeb Projektu

Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure

(nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)

ZAMAWIAJĄCY:

Nazwa : OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO

Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46

NIP 584-020-32-39

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest zestaw akcesoriów laboratoryjnych:

– Butelki laboratoryjne wykonane ze szkła borokrzemowego typu DURAN® z zakrętką o objętości 10ml (5 szt.), 50ml (5 szt.), 100ml (10 szt.), 250ml (5 szt.), 500ml (10 szt.), 750 ml (10 szt.), 1000ml (10 szt.);

– Statyw na probówki o pojemności 1,5 ml z pojemnikiem na lód (2 szt.);

– Statyw typu Pop-Up na probówki o objętości 15ml (3 szt.)

– Statyw typu Pop-Up na probówki o objętości 50ml (3 szt.)

– Statywy wielostronne na probówki o różnej objętości, od 0,5-50ml (3 szt.)

– Skrawki aluminiowe o średnicy 100mm (1000 szt.)

– Stożkowy szklany homogenizator tkankowy z teflonowym tłuczkiem, obj. 3 ml (3 szt.)

– Kuwety jednorazowe do pomiarów spektrofotometrycznych wykonane z tworzywa sztucznego, typ makro, grubość 10mm, obszar zastosowania od 340 nm (100 szt.)

– Lejek ze szkła borokrzemowego o średnicy 90mm (3 szt.)

Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 10 września 2015.

WYMOGI FORMALNE:

Oferta powinna zawierać

1) Pełną nazwę  oferenta oraz adres lub siedzibę.

2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).

3) Wycenę  zamówienia:

Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:

cenę netto ………………………………zł.

(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….

podatek VAT

(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….

cenę brutto ……………………………..zł.

(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….

Sposób i termin złożenia oferty

Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: justyna.swiezak@ug.edu.pl; co2marine.project@gmail.com

Ofertę prosimy złożyć do dnia 27 sierpnia 2015

Osoba do kontaktu: Justyna Świeżak, tel. 58 523 68 59

e-mail: justyna.swiezak@ug.edu.pl; co2marine.project@gmail.com

Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron.

Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.

1-17915

Gdańsk, dnia 30.07.2015 r

CO2MARINE logo

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 7/2015 

                          Zakup cylindrycznego dewara typu KGW-Isotherm

 Dla potrzeb Projektu

Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure

(nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)

ZAMAWIAJĄCY:

Nazwa : OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO

Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46

NIP: 584-020-32-39

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Naczynie dewara typu KGW-Isotherm wykonane ze szkła boro-krzemowego 3.3, płaszcz ze stali nierdzewnej, o kształcie cylindrycznym, posiadające pokrywę z otworem o średnicy 2 mm (do przechowywania ciekłego azotu), klipsy sprężynowe do zamykania oraz aluminiowy uchwyt do przenoszenia. Pojemność robocza 3000 ml, współczynnik wyparowania ciekłego azotu <1,6 L/dzień. Odpowiada normie DIN 12492.

Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 20 sierpnia 2015 liczonych od udzielania zamówienia

WYMOGI FORMALNE:

Oferta powinna zawierać

1) Pełną nazwę  oferenta oraz adres lub siedzibę.

2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).

3) Wycenę  zamówienia:

Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:

cenę netto ………………………………zł.

(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….

podatek VAT

(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….

cenę brutto ……………………………..zł.

(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….

Sposób i termin złożenia oferty

Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: justyna.swiezak@ug.edu.pl; co2marine.project@gmail.com

Ofertę prosimy złożyć do dnia 6 sierpnia 2015

Osoba do kontaktu: Justyna Świeżak, tel. 58 523 68 59

e-mail: justyna.swiezak@ug.edu.pl; co2marine.project@gmail.com

Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron.

Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.

1-17915

 

Gdańsk, dnia 13.05.2015 r.

                                           CO2MARINE logo

                                           ZAPYTANIE OFERTOWE nr 6/2015

                                Zakup membrany selektywnej do sondy LDO

dla potrzeb Projektu

Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure

 (nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)

ZAMAWIAJĄCY:

Nazwa : OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO

Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46

NIP 584-020-32-39

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest zakup dwóch zestawów membran do sondy tlenowej YSI 5775

Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 20 sierpnia 2015 liczonych od udzielania zamówienia

WYMOGI FORMALNE:

Oferta powinna zawierać

1) Pełną nazwę  oferenta oraz adres lub siedzibę.

2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).

3) Wycenę  zamówienia:

Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:

cenę netto ………………………………zł.

(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….

podatek VAT

(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….

cenę brutto ……………………………..zł.

(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….

Sposób i termin złożenia oferty

Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: justyna.swiezak@ug.edu.pl; co2marine.project@gmail.com

Ofertę prosimy złożyć do dnia 20 maja 2015

Osoba do kontaktu: Justyna Świeżak , tel. 58 523 68 59

e-mail: justyna.swiezak@ug.edu.pl; co2marine.project@gmail.com

Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron.

Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.

1-17915

Gdańsk, dnia 16.07.2015 r.

CO2MARINE logo

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 4/2015 

Zakup zestawu odczynników chemicznych do analiz biologicznych

dla potrzeb Projektu

Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure

 (nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)

ZAMAWIAJĄCY:

Nazwa : OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO

Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46

NIP 584-020-32-39

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie:

a) zestawu odczynników chemicznych, w który w skład wchodzą:

  1. Formalina 36-38 % czda., pakowana w  butelki o obj. 1l, ilość: 5szt.
  2. Ksylen mieszanka izomerów, pakowany w butelki o obj. 1l, ilość: 5 szt.
  3. Kwas nadchlorowy 70% czda., pakowany w butelki o obj. 1l, ilość: 2 szt.
  4. Kolchicyna (≥95%) proszek, pakowana po 1 g, ilość: 3 szt.
  5. Barwnik Giemsa (roztwór), pakowane po 0,5l; ilość: 3 szt.
  6. DPX mountant do histologii (slide mounting medium, lepkość 1200-1800 mPa.s w 20 °C), mikstura pakowana po 100 ml, ilość: 3 szt.
  7. Eozyna (roztwór),pakowane po 0,5 l, ilość : 3 szt.
  8. Parafina do histologii (temp. topnienie 56-56 °C), pakowana po 1 kg w plastikowe butelki, ilość: 5 szt.

Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 31 sierpnia 2015 liczonych od udzielania zamówienia

WYMOGI FORMALNE:

Kryterium oceny: cena przedmiotu zamówienia

Oferta powinna zawierać

1) Pełną nazwę  oferenta oraz adres lub siedzibę.

2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).

3) Wycenę  zamówienia:

Lp.

Produkt

Cena netto za 1 sztukę

Cena brutto za 1 sztukę

1.

Zakup zestawu odczynników chemicznych do analiz biologicznych

…… zł

….. zł

Razem za całe zamówienie oferuję cenę:

cenę netto ………………………………zł.

(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….

podatek VAT

(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….

cenę brutto ……………………………..zł.

Sposób i termin złożenia oferty

Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: m.ziolkowska@ug.edu.pl

Ofertę prosimy złożyć do dnia 23 lipca 2015

Osoba do kontaktu: Marcelina Ziółkowska, tel. 58 523 68 59

e-mail: m.ziolkowska@ug.edu.pl

Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron.

Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.

1-17915

 Gdańsk, dnia 3.07.2015 r.

 CO2MARINE logo

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 3/2015 

Zakup Kitu do oznaczania zawartości białek szokowych (1szt.)

dla potrzeb Projektu

Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure

 (nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)

ZAMAWIAJĄCY:

Nazwa : OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO

Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46

NIP 584-020-32-39

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie:

a)    1 zestawu kiut do oznaczania zawartości białek szokowych (typu Pig Heat Shock 70kDa protein 1A ELISA Kit):

  • ilość sztuk: 1;
  • Detekcja białek HSP70 w zakresie 0,156ng/mL do 10,0 ng/mL
  • Kit wraz z zestawem niezbędnych do przeprowadzenia analizy odczynników
  • Płytka z 96 miejscami

Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 31 sierpnia 2015 liczonych od udzielania zamówienia

WYMOGI FORMALNE:

Kryterium oceny: cena przedmiotu zamówienia

Oferta powinna zawierać

1) Pełną nazwę  oferenta oraz adres lub siedzibę.

2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).

3) Wycenę  zamówienia:

Lp.

Produkt

Cena netto za 1 sztukę

Cena brutto za 1 sztukę

1.

Kit do oznaczania zawartości białek szokowych typu Pig Heat Shock 70kDa protein 1A ELISA

…… zł

….. zł

Razem za całe zamówienie oferuję cenę:

cenę netto ………………………………zł.

(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….

podatek VAT

(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….cenę brutto ……………………………..zł.

Sposób i termin złożenia oferty

Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: m.ziolkowska@ug.edu.pl

Ofertę prosimy złożyć do dnia 13 lipca 2015

Osoba do kontaktu: Marcelina Ziółkowska, tel. 58 523 68 59

e-mail: m.ziolkowska@ug.edu.pl

Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron.

Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.

1-17915

Gdańsk, dnia 17.02.2015 r.

CO2MARINE logo

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 2/2015 

Zakup membrany do elektrody

dla potrzeb Projekt

Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure

 (nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)

ZAMAWIAJĄCY:

Nazwa : OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO

Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46

NIP 584-020-32-39

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest zakup membrany selektywnej do sondy LDO (1szt.) do mierników HQ10 i HQ2 z firmy Hach Lange

Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 23 marca 2015 liczonych od udzielania zamówienia

WYMOGI FORMALNE:

Oferta powinna zawierać

1) Pełną nazwę  oferenta oraz adres lub siedzibę.

2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).

3) Wycenę  zamówienia:

Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:

cenę netto ………………………………zł.

(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….

podatek VAT

(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….

cenę brutto ……………………………..zł.

(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….

Sposób i termin złożenia oferty

Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: m.ziolkowska@ug.edu.pl; co2marine.project@gmail.com

Ofertę prosimy złożyć do dnia 23 lutego 2015

Osoba do kontaktu: Marcelina Ziółkowska, tel. 58 523 68 59

e-mail: m.ziolkowska@ug.edu.pl; co2marine.project@gmail.com

Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron.

Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.

1-17915

Gdańsk, dnia 17.02.2015 r

CO2MARINE logo

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/2015

Zakup elektrod do pomiaru temperatury i ph (razem 4 sztuki

dla potrzeb Projektu

Impact of potential leakage from the sub-seabed CO2 storage site on marine environment at relevant hydrostatic pressure

 (nr projektu: Pol-Nor/236877/102/2014 z dnia 05 czerwca 2014 roku.)

ZAMAWIAJĄCY:

Nazwa : OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO

Adres : 81-378 GDYNIA, AL. PIŁSUDSKIEGO 46

NIP 584-020-32-39

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie:

a)    Elektroda typu Mettler Toledo HA405-DXK-S8/120 do pomiaru ph w zakresie od 2 do 14 i temperatury od 0°C do 110°C z podłączeniem końcówki S8 (pG 13,5):

  • ilość sztuk: 2;
  • elektroda musi mieć małe wymagania w zakresie konserwacji w trudnych procesach przemysłowych
  • elektroda musi posiadać czujnik odporny na wysokie ciśnienie, który   będzie łatwy w obsłudze;
  • sonda ma posiadać otwartą diafragę, która zapobiega zapychaniu się elektrody;
  • sonda ma posiadać polimerowy elektrolit referencyjny, otwarte złącze, które umożliwiają doskonałe działanie elektrody w roztworach zawierających cząstki, rozpuszczalniki oraz tłuszcze;
  • zasadowy odczyn szklanej membrany ma zapewniać stabilne i precyzyjne wskazania w trudnych warunkach procesowych;

b)    Elektroda typu Mettler Toledo PT4805-DXK-S8/120 do pomiaru ph i dodatkowo temperatury w zakresie od 0°C do 80°Cz podłączeniem końcówki S8 (pG 13,5):

  • ilość sztuk: 2;
  • czujnik ma być odporny na wysokie ciśnienie i łatwy w obsłudze, aby dobrze sprawdzał się w agresywnych mediach procesów przemysłowych
  • elektroda ma posiadać otwartą diafragmę zapobiegającą zapychaniu się oraz polimerowy elektrolit referencyjny, otwarte złącze, które umożliwiają doskonałe działanie elektrody w roztworach zawierających cząstki, rozpuszczalniki oraz tłuszcze;
  • elektroda musi charakteryzować się największą dokładnością aby zapewnić szybkie i precyzyjne pomiary w wymagających analizach chemicznych.

Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 23 marca 2015 liczonych od udzielania zamówienia

WYMOGI FORMALNE:

Kryterium oceny: cena przedmiotu zamówienia

Oferta powinna zawierać

1) Pełną nazwę  oferenta oraz adres lub siedzibę.

2) Dane osoby uprawnionej do kontaktu w imieniu Wykonawcy (imię, nazwisko, telefon, e-mail).

3) Wycenę  zamówienia:

Lp.

Produkt

Cena netto za 1 sztukę

Cena brutto za 1 sztukę

1.

Elektroda typu Mettler Toledo HA405-DXK-S8/120 do pomiaru ph w zakresie od 2 do 14 i temperatury od 0°C do 110°C z podłączeniem końcówki S8 (pG 13,5)

…… zł

….. zł

2.

Elektroda typu Mettler Toledo PT4805-DXK-S8/120 do pomiaru ph i dodatkowo temperatury w zakresie od 0°C do 80°C z podłączeniem końcówki S8 (pG 13,5)

…… zł

….. zł

Razem za całe zamówienie oferuję cenę:

cenę netto ………………………………zł.

(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….

podatek VAT

(słownie)……………………………………………………………………………………………………………….

cenę brutto ……………………………..zł.

Sposób i termin złożenia oferty

Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną. Podpisany skan oferty powinien zostać przesłany na adres: m.ziolkowska@ug.edu.pl

Ofertę prosimy złożyć do dnia 23 lutego 2015

Osoba do kontaktu: Marcelina Ziółkowska, tel. 58 523 68 59

e-mail: m.ziolkowska@ug.edu.pl

Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania zobowiązania wobec stron.

Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zapytania będzie współfinansowany przez Polsko-Norweską Współpracę Badawczą.

1-17915